Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh jag stör mig på att jag har ont i ryggen sen ett par dagar och att jag har semester som istället för att spenderas görandes nånting ligger jag på rygg i min säng och har ont och stör mig på saker.

Jag stör mig på folk som lägger upp semesterbilder som antagligen tycker de är oerhärtfyndiga och intressanta när de är ironiska om hur syyyyyynd det är om dom som ligger där i solen eller som seglar just den här sooooliga dagen. Då önskar jag att jag dels inte brydde mig eller möjligen att det fanns en funktion för att filtrera bort semesterbilder.
 
Åh jag stör mig på att jag har ont i ryggen sen ett par dagar och att jag har semester som istället för att spenderas görandes nånting ligger jag på rygg i min säng och har ont och stör mig på saker.

Jag stör mig på folk som lägger upp semesterbilder som antagligen tycker de är oerhärtfyndiga och intressanta när de är ironiska om hur syyyyyynd det är om dom som ligger där i solen eller som seglar just den här sooooliga dagen. Då önskar jag att jag dels inte brydde mig eller möjligen att det fanns en funktion för att filtrera bort semesterbilder.

Stackars dig, det är verkligen hemskt att ha ont i ryggen!

Mina semesterbilder innehåller varken sol eller bad, men det blir kanske en på havet senare.
 
Åh jag stör mig på att jag har ont i ryggen sen ett par dagar och att jag har semester som istället för att spenderas görandes nånting ligger jag på rygg i min säng och har ont och stör mig på saker.

Jag stör mig på folk som lägger upp semesterbilder som antagligen tycker de är oerhärtfyndiga och intressanta när de är ironiska om hur syyyyyynd det är om dom som ligger där i solen eller som seglar just den här sooooliga dagen. Då önskar jag att jag dels inte brydde mig eller möjligen att det fanns en funktion för att filtrera bort semesterbilder.

Usch, krya på dig! Ryggont är öken :wtf:
 
Stör mig på att kameran låser sig i makrofokus. Var inom butiken som lagat den och de tyckte jag skulle systemåterställa mobilen först.
 
Jag stör mig på att jag såg ett par tokigt snygga träningstights på rea, men att det i recensionerna från kunder stod "ta en storlek mindre än vanligt!" och minsta storlek i lager var en storlek större än vad jag brukar ha. Inga toksnygga tights till mig :(
 
@cirkus

Känner du min svägerska :banghead: . Angående semesterbilder

Vet inte - jag har ett par såna i flödet och jag kan verkligen inte fatta grejen. (och ett par som gör dagliga selfies, gärna med något fjantigt kattöron-filter)

Jag läste en artikel i nån tidning om just semesterbilder och en undersökning hade visat att ...typ ingen bryr sig, folk blir snarast irriterade
 
Jag läste en artikel i nån tidning om just semesterbilder och en undersökning hade visat att ...typ ingen bryr sig, folk blir snarast irriterade
Jag tycker om att se folks semesterbilder! Det gör mig glad och så får jag inspiration inför framtida resor.

Varför är just semesterbilder så gräsligt? Är det bara solsemesterbilder vi talar om eller även bilder från folks landställen, balkonger etc?
 
Vet inte - jag har ett par såna i flödet och jag kan verkligen inte fatta grejen. (och ett par som gör dagliga selfies, gärna med något fjantigt kattöron-filter)

Jag läste en artikel i nån tidning om just semesterbilder och en undersökning hade visat att ...typ ingen bryr sig, folk blir snarast irriterade
Min syster och man åker ca 6-7 ggr per år minst utomlands och har nyligen fattat att folk inte är intresserade av andras semesterbilder. Äntligen.
 
Åh jag stör mig på att jag har ont i ryggen sen ett par dagar och att jag har semester som istället för att spenderas görandes nånting ligger jag på rygg i min säng och har ont och stör mig på saker.

Jag stör mig på folk som lägger upp semesterbilder som antagligen tycker de är oerhärtfyndiga och intressanta när de är ironiska om hur syyyyyynd det är om dom som ligger där i solen eller som seglar just den här sooooliga dagen. Då önskar jag att jag dels inte brydde mig eller möjligen att det fanns en funktion för att filtrera bort semesterbilder.
Stackars dig! Det är hemskt med ryggont.
Jag är en sån som hatar att ligga på en strand så de där semesterbilderna gör mig inte avis i alla fall.
Värre när folk postar ridbilder från häftiga ridresor. Då känner jag mig avis.

Jag har varit sjukskriven nu i 3 månader och ingen förbättring.
 
Jag tycker om att se folks semesterbilder! Det gör mig glad och så får jag inspiration inför framtida resor.

Varför är just semesterbilder så gräsligt? Är det bara solsemesterbilder vi talar om eller även bilder från folks landställen, balkonger etc?

Semesterbilder i sig stör inte mig. Men när de ackompanjeras av dryga kommentarer så störs jag av dom.

Jag gillar bilder som ger inspiration, men många bilder gör inte det. Att lägga upp en bild om dagen på sina fötter, en strand och vatten...och sen larva sig om att det är såååå jobbigt stör mig. Hade det varit en komposition som visar något av resmålet - typ en häftig byggnad eller klippa är det inspirerande, men ett par fötter...nej
 
Hittade ett par tights som vore helt jäkla perfekt för Bodyattack!
Men troligtvis inte helt jäkla perfekta för kraftiga (icke-muskulösa) ben...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 523
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 610
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 581
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen har startat en ny tråd.😉
Svar
1
· Visningar
946
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp