Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så irriterad att jag glömde svänga in till affären när jag passerade den för att handla det som står på min lista :arghh:!! Så onödigt när den ligger på vägen hem och jag kom på det precis när jag körde upp på vår väg efter att ha kört de 20 min det tar att åka hem :meh:!

Får åka in till lilla samhället 10 min bort och handla, men slöseri på tid och bilåkande....
 
Fötter
Semesterbilder i sig stör inte mig. Men när de ackompanjeras av dryga kommentarer så störs jag av dom.

Jag gillar bilder som ger inspiration, men många bilder gör inte det. Att lägga upp en bild om dagen på sina fötter, en strand och vatten...och sen larva sig om att det är såååå jobbigt stör mig. Hade det varit en komposition som visar något av resmålet - typ en häftig byggnad eller klippa är det inspirerande, men ett par fötter...nej
Fötter är nästan obligatoriska...nej jag är verkligen inte intresserad av andras fötter.
 
Förr? När jag träffade sambon fick jag snällt titta igenom hela hans föräldrars arkiv :banghead: Det är nog åtta-nio år sen.

Särbon visade upp sitt liv i bilder när jag åkte upp dit första gången (vi var inte ihop ännu). Det var enormt rörande, det var ett lite trevande "det här är jag" :heart Han tittade frivilligt igenom fotoalbumen med mig som barn när han var hit första gången O_o

Det var dock inte långrandigt (karln har bla ett Expressen-löp om sig :cautious:) och ingen projektor var inblandad :D
 
Förr? När jag träffade sambon fick jag snällt titta igenom hela hans föräldrars arkiv :banghead: Det är nog åtta-nio år sen.
För 40 år sedan fick jag titta på många bilder hos sambons föräldrars kompisar. När det blev en liten paus hoppade jag upp och sa så käckt: "Tack för i kväll, det var jättetrevligt!"
Alla stirrade på mej och så fick jag sätta mej igen och titta på mera bilder.:o:meh:
 
Särbon visade upp sitt liv i bilder när jag åkte upp dit första gången (vi var inte ihop ännu). Det var enormt rörande, det var ett lite trevande "det här är jag" :heart Han tittade frivilligt igenom fotoalbumen med mig som barn när han var hit första gången O_o

Det var dock inte långrandigt (karln har bla ett Expressen-löp om sig :cautious:) och ingen projektor var inblandad :D

Men så fint :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 485
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 601
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 556
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen har startat en ny tråd.😉
Svar
1
· Visningar
946
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp