Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte
 

Men jag har aldrig sagt att jag är värdelös! För det är jag inte! Trots det så är det det enda ordet alla slänger sig med!
Nu har jag inte lusläst tråden, men jag ser ingen överdriven användning av ordet och särskilt inte på så vis att någon annan påstår att du är värdelös. De gånger jag sett det har folk talat om att du INTE är det.
Sedan förstår´jag helt och hållet att det är mycket som är skitjobbigt just nu, det är bara synd om du i ditt mående skulle tolka något som folk inte menar. Jag hoppas det blir bättre!
 
Jag tycker inte att det är snällt att medvetet feltolka vad jag skriver eller upprepat starkt poängtera att oduglig och värdelös är samma sak när jag gång på gång skrivit att jag inte tycker att jag är värdelös. Jag har raderat många inlägg. Ja, de flesta vill nog genuint hjälpa, men sista tiden har det varit för mycket som inte varit hjälpsamt. Igår fick jag sitta och radera inlägg efter inlägg, bla för att jag inte håller med om att oduglig och värdelös betyder exakt samma sak och på gränsen till trakasserier från en användare
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 733
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 120
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 206
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp