Jobbade över idag...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svårt att se klockan på väggen från andra sidan gymmet och jag kände att jag viiiiille få klart det sista oavsett till.
Vilket resulterade i att det drog över med en kvart. Chefen föreslog att jag skulle ha en klocka på mig så jag slipper jobba över tiden. Så det har jag gjort.
Och när jag stod där med chefen kom en av "damerna" som tränar där och typ öste beröm över mig, att det är så kul att se mig där, att jag gör ett så bra jobb och lite sånt :o
Såå kul att höra, och ännu roligare att chefen fick höra det :)

Igår när jag faktiskt skulle gå hem (i tid) efter att ha både jobbat och tränat med min PT säger chefen "det finns kaka i personalrummet"... :rofl:
Jag hade ingen brådska hem, så där satt lilla jag tillsammans med tre av våra PT:s...det kommer kanske ta ett litet tag att inse att jag faktiskt FÅR "hänga" med personalen, och inte bara prata sönder den som jobbar i receptionen :rofl:
Men jag har i alla fall lärt mig koden till omklädningsrummet :D
Den var inte ens svår, så varför det tog typ 3 dagar innan den fastnade, det vettefan...men passkamraterna blir ju lite konfunderade när jag inte byter om "med dem".
På sätt och vis känns det lite konstigt, men samtidigt är det så trångt där (också) så det är skönt att slippa ta upp mer plats och kunna byta om "i fred".
Lite jobbigt att trängas med instruktörerna bara :o
Eftersom jag fortfarande känner mig mer som en medlem än "personal". Men än så länge har det bara varit jag och Bp/Ba instruktören, henne känner jag mig liksom rätt "trygg" med. Det kunde ha varit värre, typ grabben som brukar sitta i receptionen, eller någon av de jag inte känner så bra. Typ)
Hoppas det fortsätter kännas så här bra, och att jag får vara kvar även när chefen går på mammaledigt.
Kanske gå upp lite i tid, det känns som att jag klarar det, och det blir mindre stressigt att hinna klart...
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 334
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 951
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
613
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp