Johnny Deppfilmer

Mirre

Trådstartare
Tänkte köra Johnny Deppkväll :p
Men vilka filmer ska man se?
Han har ju gjort en del :p
 
Jag tror att du får rikta in dig på typ av JD-filmer först... han har ju gjort en del olika genre ;). Jag gillar filmerna som Tim Burton har gjort med JD, förutom Sleepy Hollow :wtf:.
 
Förutom de som nämnts, Gilbert Grape är så himla bra, Cry baby är absolut värd att se och sen älskar jag Rango, men då får du nöja dig med rösten :)
 
Gilbert Grape är underbar, sen Edward Scissorhands, dom två är nog mina favoriter tror jag. Sweeney Todd är också helt okej.
 
alla johnny depp filmer är bra!!!

finding neverland, pirates till corpes bride, alla är bra ^_^.
har inte sett en enda depp film som var dålig :p.
fast iofs så var rango lite väl konstig...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Rättegången har ett enormt intresse. Sänds live överallt. Hur tror ni det går för Johnny och Amber. Vem vinner? Tänk om Camille brädar...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
9 180
Senast: Smoothi
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 071
Senast: Karro-Lina
·
Hemmet Har ni någon? Hur ser den ut? Min ser ut såhär, just nu med tilläggsskylten nedanför :p Funderar över hur vår nya kan se ut :)
Svar
17
· Visningar
1 207
Senast: Sirap
·
Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 166
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp