Jourtandläkare hur funkar det

Sonic76

Trådstartare
Med betalningen framför allt.
Största problemet är väl att jag har gamla tandläkareskulder som jag ska betala bort nästa år men hur gör jag nu?
Har verkligen inga pengar förrän den 28 och en rejäl infektion i en ficka skapad av en visdomstand (har haft infektion i den regelbundet i flera år).
Skulle behöva antibiotika och nåt bättre smärtstillande men ja.
 
problemet är väl att det inte alltid är IFO här som har jour.
Kan lika gärna vara Mellerud
De har ett samarbete
 
Får inte avbetalning men väl faktura, var ju akut i somras till folktandvården.
Är det nu "bara" visdomständerma så är det ju en undersökning enbart och utskrivning av antibiotika och smärtstillande.
Vilket jag ändå inte har råd att lösa ut förrän torsdag. Vilket jäkla elände
 
Fick inte tag i nån skjuts ner. Så jag får avvakta tills torsdag. HAr bara lyckats få UVI med pga att jag druckit dåligt.
Men samma där, har inte råd att gå till farbror doktorn förrän torsdag så.
 
Men så här kan du ju inte ha det. Imorgon, vardag, måste det väl gå att ordna något?

Inte lätt när man inte kan lösa ut medicinen.. Är de sjysta kanske de ger mig antibiotika tills torsdag men tvivlar.. Soc betalar inte det. De betalar enligt om man kan avbetala medicin vilket jag inte kan sen apoteket bytte till klarna och jag fick en avbetalning på 30 000 som skulle betalas direkt.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 386
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 726
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 142
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 673
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp