Julklädsel

lisa412

Trådstartare
Vad ska ni ha på er på julafton? :)

-------------------------------------------------------------------



Jag har inte haft många tankar på vad jag ska ha på mig. Jag tänkte bara ta på mig det jag hade förra julen :cautious: Vilket var en svart topp med 3/4 arm, tunn, lite oversize och vinröda jeans. Bekvämt, inte för uppklätt men ändå ok.
Men nu såg jag precis ett par röda sammetsleggins som jag blev gryyymt sugen på. Jag tror att det kan bli ganska bra till den svarta toppen. Kanske?:nailbiting:;)

hmprod.jpg
 
Jag ska ha mjukisbyxor maximal del av tiden :o

Sen insåg jag precis att vi ska iväg till kusinen en sväng, och dääääär fick jag panik. Hoppas jag har nånting i garderoben :D
 
Jag ska ha en röd sammetsklänning, vita eller svarta strumpbyxor och mysiga raggsockar! Har längtat efter att ta på mig det sedan i oktober...
 
Samma här! Kommer bo i smurfkläder ons-sön denna veckan.

Och jag hoppar smurfkläderna över jul, även om jag kanske inte ser riktigt lika proper ut med fleecen (som är ungefär lika figursydd som ett tält i storlek S) över resten av kläderna så länge vinterkylan håller i sig som på ovan visade bild, jag påminner nog snarare om en Michelin-gubbe.


Jag kommer nog i alla fall att ha någon bekväm klänning, kofta och raggsockar. Möjligtvis den här fantastiska tröjan (som fick mig att frångå second hand-idealet och köpa ett nytt plagg due to för fantastisk) på antingen jullunchen med sambons släkt eller kvällen :D

8ff413c53b6190a110c59b4e27982ebe.jpg


Och ja, pinglan och knappnäsan är påsydda applikationer, den pinglar alltså när man rör sig :angel:
 
Inleder med ridkläder, byter om till guldig klänning på eftermiddagen och efter julklappsöppningen på kvällen brukar jag byta om till myskläder. Har iofs även en röd klänning jag älskar så det kanske blir ytterligare ett klädbyte innan myskläderna.. :idea:
Tur att min familj/släkt är vana med mig, de ser mitt klädbeteende som normalt. :D
 
Jag kommer också inleda julaftonen i stallkläder, för att sen byta om till jeans och en collegetröja. Vi firar hemma bara familjen, så jag brukar vara lite ledigare klädd till jul och gå all in på nyår istället. ;)
 
Och jag hoppar smurfkläderna över jul, även om jag kanske inte ser riktigt lika proper ut med fleecen (som är ungefär lika figursydd som ett tält i storlek S) över resten av kläderna så länge vinterkylan håller i sig som på ovan visade bild, jag påminner nog snarare om en Michelin-gubbe.


Jag kommer nog i alla fall att ha någon bekväm klänning, kofta och raggsockar. Möjligtvis den här fantastiska tröjan (som fick mig att frångå second hand-idealet och köpa ett nytt plagg due to för fantastisk) på antingen jullunchen med sambons släkt eller kvällen :D

8ff413c53b6190a110c59b4e27982ebe.jpg


Och ja, pinglan och knappnäsan är påsydda applikationer, den pinglar alltså när man rör sig :angel:

Var har du fått tag på den tröjan? :love:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 066
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 144
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 334
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 199
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp