Jultråd 2014

Jag har börjat köpa julklappar å är väl egentligen nästan klar då jag inte har så många att köpa åt, ska slå in dom nån dag i veckan :) Har ätit pepparkakor för första gången denna "vinter" och har börjat snegla på glöggen som blev kvar från förra året :p Men längre än så går inte min julkänsla än ;)
 
Första julklappen inhandlad här också! :up: Och jag hade tänkt lyxa till det med riktig gran i år (sambon vägrade alltid det) men nu har vi nog bestämt oss för att åka utomlands veckan före jul så då är det ju ingen större idé. Den lilla fejkgranen får duga ett år till. Jag älskar normalt julen, och i år ännu mer för vi har inga måsten eller något sånt alls, inte ens något bokat firande på julafton. Om vi tar den resan vi funderar på så landar vi dessutom kl 5 på julaftons morgon :D Men jag ser verkligen fram emot en jul där jag bara kan vara och mysa med min dotter och mina föräldrar. Inte hatta runt på olika firanden eller stressa, utan bara vara och njuta! Men ändå få ge julklappar såklart :)
 
Är inte alls sugen på julen i år. Pappa älskade julen (ja jag med) och i år är första gången vi måste fira jul utan honom. :( Julglädje likamed noll.
 
Beställde första julklappen förra veckan:)

Igår planerade vi i klubben vårt julbordsknytis;)

Har börjat fundera över juldekorationerna ute och kolla vilken julmat jag ska förbereda inom kort. Köper det mesta i GOD tid och fryser in. Julen ska INTE vara stressig, utan bara mysas hemma i skönaste stassen :love:

Har även börjat kika i skogen efter den PERFEKTA julgranen!
 

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 356
Senast: Tilly_85
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: alazzi
·
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 616
Senast: Jeffery
·
Mat Hur många kommer äta en kanelbulle den 4 oktober? Mer än en? Baka själv. Kan någon rekommendera de godaste (frysta) kanelbullarna.
3 4 5
Svar
97
· Visningar
3 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp