Just nu är jag irriterad på... Del 4

LindgrenV

Trådstartare
Hej alla irriterade! Dags för ny tråd att vara lite irriterad i :D


Just nu är jag irriterad på att jag:

1. Missade dagens föreläsning för att jag skrivit in fel datum i kalendern, och för att jag missade alla telefonsamtal om folk som försökte nå mig för att jag inte kunde somna i natt och till slut fick ta sovmedicin, pluggat in öronpropparna och sov som en stock genom hela förmiddagen.

2. Att jag måste flytta hem till pappa i fem veckor för att min skola valt att placera mig på praktik i Katrineholm i stället för i Nyköping. Hade inte varit något problem om det inte varit för att det innebär ett jävla krångel att packa med sig katterna och jox. + att jag innerligt hatar den där jävla staden, vilket är en anledning till att jag från början lämnade den.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

På att jag fortfarande måste käka minst tre panodil om dagen, typ tredje fjärde veckan? Känns inte okej
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

På att folk retweetar en tweet innehållande ett tre år gammalt blogginlägg, vilket ledde till 200 nya besökare på några minuter, och vilket nu gör att jag känner mig tvingad att i panik sitta och redigera skiten för att få bort det värsta språket (jag kunde uppenbarligen inte formulera mig för tre år sedan, och hade för den delen behövt tagga ner en sisådär 200 kilo).

Ska bli så jävla intressant att se hur det blir i april när skrivandet faktiskt är mitt jobb. Jag kommer ju fan duka under av ångest över att inte kunna ha stenkoll på min Statcounter. Åhh.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Just nu är jag irriterad på att det känns som att jag slagit upp något i den brutna foten i helgen. Fick börja äta citodon igen igår och ja, det känns inte bra. Imorn väntar tåg till Göteborg med foten ifråga för begravning på fredag och som grädde på moset har jag fått ordentlig feber. Bra vecka...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Oh aj!
Hoppas det inte har hänt nåt med foten, du kan inte åka och få det kollat?
Krya på dig!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, funderar över var min beslutanda över att avsluta förhållandet tog vägen? Kändes så rätt, gick och tänkte på dan idag hur skönt det ska bli att bli själv. Sedan kom sambon hem, pratade på som alltid, kram och puss osv, pratade om alla hjärtans dag och min födelsedag "jag vill ju ge dig något", undrar hur många gånger jag hört den frasen. Men det är bara ett evigt tjatande om att han inte vet vad han ska ge.

Varför kan man inte bara ta tag i saken och få det gjort?
Gaaah hur svårt ska det vara?
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

På mina sjuka sömnproblem. Funderar starkt på att dygna, då kanske jag kan sova nästa natt? Hmmm.:sneaky:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

Irriterad på folk som inte kan läsa en annons ordentligt innan de köper varan! Det blir inte bättre av att det inte går att svara på personens mejl heller.....


Nån som kan förklara för mig varför det blir såhär: "Delivery Status Notification (Failure)‏" när jag försöker svara på ett mejl??
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Personen eller du har inte stavat fel i mailadressen? Alternativt att personen tagit bort sitt konto?

kl

På att den där som jag förmodar att jag kan benämna som någon form av KK är så jävla långt bort. Och att han, även om vi så bodde i stad, inte skulle vara tillgänglig nu because... anledningar. Eh.
Mvh sexuellt frustrerad.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

Jag är irriterad på att jag har ångest. Ångest över att jag åt en jävla semla. Gaaaahh. :meh:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Över att min gamla dator dog, förvisso föga förvånande då den levt tack vare konstgjord andning ett bra tag, men ändå. Det innebar ju att jag var tvungen att fara iväg och inhandla en ny, dom är visst dyrare än jag trott (hej, noll koll på teknik) och så ser innehållet helt annars ut än vad jag är van vid. Jag hatar teknik!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Personen eller du har inte stavat fel i mailadressen? Alternativt att personen tagit bort sitt konto?

Jag svarade precis efter att personen mejlat mig. Jag har provat att kopiera adressen och skriva nytt mejl, inget funkar.

Konstigt... Men inte mitt problem :D
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

...att mobilens skärm kraschades i måndags och jag därför inte kan föra över all programvara från gamla mobilen till nya, eller från gamla mobilen till datorn eftersom det behövs ett tryck på skärmen så den "monteras som diskenhet"/sätter på bluetooth.
Har flera telefonnummer som tydligen inte sparats till SIM-kortet (även fast jag haft på automatisk sparning!) och mååånga viktiga sms-konversationer som jag behöver...åååååhhh.

Samt att jag fick lägga pengar på en ny mobil då.. :wtf:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Nej vad surt!

Så grymt irriterad på att internet laggar heeela tiden.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

knapp

På att min koncentrationsförmåga är som bortblåst. Klarar av att plugga tio minuter i stöten, max, sen är hjärnan ute och far igen. Jag brukade vara bra på sånt här :meh:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

På en fd vän som hörde av sig. Trodde faktiskt att hon ville ha kontakt, men i grund och botten handlade det om att få fram snaskig information för att sprida till andra fd vänner.. Asså jag ger upp! Kommer aldrig lita på någon igen...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

KL

På att jag sitter här, för att jag inte tog min sömntablett (vill inte ta mer än några gånger i veckan även om det står att de ej är beroendeframkallande) och nu inte kan slappna av och sova.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp