Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Just nu tittar jag på Eva & Adam, dricker te och försöker förneka att jag har ont i halsen. JAG VÄGRAR ATT BLI SJUK!!!!! :mad: HÖR NI DET BACILLER OCH VIRUS OCH FAN Å HANS MOSTER??? JAG VÄGRAR!!!!!!! :rage::rage:
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu är jag nyvaken efter att ha lyckats sova iallafall 1 timme. Borde försöka sova lite till men går inte så bra. Behöver vara vaken inatt så måste somna om nuuu! :mad:
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu sitter jag och funderar på om man ska spela något, väntar på att sambon ska komma hem så vi kan prata lite mer och försöker ignorera att jagär hungrig
 
Sv: Just nu, del IV

Har jag just duschat mig och barnet efter han hostat så han spydde på mig. Eftersom han skrattade efteråt tycker jag mest synd om mig själv
 
Sv: Just nu, del IV

Hej vad det går! :D

Kl
Just nu har all ipren gått ur och jag känner mig typ hög av feber. Det får gärna gå över till imorn, är helst så, hmm, normal som möjligt imorgon på begravningen.
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu är jag trött?? :meh: Jag sover aldrig vid den här tiden men just idag, när jag ska vara vaken.. Nej då passar det att vara trött! :banghead:
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu är jag INTE trött, vilket är väldigt otrevligt när jag har feber/influensasymptomen från helvetet och bara vill sova i tre dygn. Har för lite ork för att spela och saknar koncentration för film, så jag ser väl fram emot en lång stirra i taket-natt.
Suck.
 
Sv: Just nu, del IV

*kl*

Ligger mer eller mindre i sängen och bara grubblar samt frågasätter varför vissa njuter av att trampa ner mig till knäna..
Fd. Vän lägger åter till mig på Facebook. Hon mejlar mig och vi börjar snacka lite fram och tillbaka. Hon och jag har aldrig haft någon fight, bara några vänner som vi hade gemensamt som bestämde sig för att hata mig utan anledning.. Men hon följde med dom andra vännerna. Allt detta för 3 år sedan.

Nu har hon tagit bort mig ifrån Facebook igen? Tänkte jaha, vad nu?
Så jag och en annan vän (vi kallar henne F) bestämmer oss för att testa henne. Vi tog bort varandra på Facebook och F börjar mejla min fd vän. (allt för dom skulle tro att vi var ovänner eller något!) F och fd vännen är gamla gymnasiekamrater, så dom har ändå en helt okej relation.

Längre in i deras samtal frågar F om fd vännen fortfarande har kontakt med mig. Då vräcker hon ur sig massa skit och berättar att hon bara tog kontakt med mig bara för att "se hur långt jag kommit i mitt värdelösa liv. Hur det gick med min fula äckliga sambo mm. Om han varit otrogen emot mig (går rykte pga hans ex. nämligen) etc.." Tydligen hade hon suttit med mina andra fd vänner och skrivit till mig. Tydligen hade dom haft en asrolig kväll med detta projekt! F spelade med för att verka verklig och inte "förlora" förtroendet. Därefter avslutas deras diskussion.

1h efter deras avslutade samtal ringer F upp mig med gråtet i halsen och vet inte om hon vågar berätta eller skicka vad som skrivits.

Nu sitter jag och läser skärmdumparna. Vad är det för människor jag har varit vän med? Människor som jag då trodde var mina bästa vänner. Människor jag delat lägenhet och livserfarenheter med. Och vad ser dom för nöje att göra narr av person dom inte har kontakt med? Jag äcklas..
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu, del IV

Men fy vilka hemska människor! :mad::(


kl

Just nu försöker jag att inte somna sittande medans jag äter en macka.. :p
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu är jag imponerad av att jag somnade redan vid 23 :eek: Sen väckte katten mig 23.48 och jag vaknade av mig själv 4.47. Somnade dock om snabbt båda gångerna :D
 
Sv: Just nu, del IV

Kl
Just nu är jag nöjd över att jag kom upp hyfsat tidigt idag och slipper stressa till jobbet,:D
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu har jag precis insett att jag gillar curling. Har iiiinget att göra med att han (Niklas?) i svenska laget är sjukt jävla snygg :angel:
 
Sv: Just nu, del IV

Nu måste jag börja baka egentligen men känner mig lite trög. Ska bli två stora pajer och två tårtor
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu sitter jag och klagar för mig själv och hundarna om min mensvärk och alla ärenden jag måste uträtta idag trots tidigare nämnd mensvärk :banghead:
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu undrar jag varför foten var tvungen att välja just idag att göra cpont. Och massa feber. Citodon och ipren var inte hur jag tänkt starta dagen.
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu är jag klar med en uppgift till skolan. Avslutat en föreläsning. Klappar katt.

Nu ska jag åka till stallet! Ponny-dags!
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu försöker jag fundera ut om det finns NÅGON vertikal eller horisontell ställning jag kan hålla kroppen i utan att hosta upp lungor, inälvor och eventuellt också njurar. Förbannade helvetessjuka. Jag ska på styrelsemöte samt dela flygblad imorgon, hur fan ska detta se ut. "FLASH: SVERIGEDEMOKRAT SPRED FLYGBLAD MED INFLUENSABAKTERIER PÅ - DANIEL RIAZAT: JAG KÄNNER MIG INDIREKT UTSATT"
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu ska jag precis ta en alla hjärtans dag fika med barnen och sen åka till stallet.
En tjej i stallet är så mån om sin lilla bebis att hon betalar mig för att borsta av honom i två dagar nu när hon inte kan vara i stallet pga jobb. Då är man en engagerad hästägare :)
Sen ska jag ta hand om min lilla prins med ♥
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 174
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: 95johsv
·
Mat OK... Göteborgs kex har flyttat från Kungälv till Riga för ett halvår sen. Det kan vi eventuellt leva med... men nu har butiker i min...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 887
Senast: Heddvig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp