Just nu - rutan

LenaH

Trådstartare
Vad har hänt med den?
Tidigare har det varit de trådar med senast inlägg som visats i den, nu verkar det helt random?
 
Förändringen skedde i samband med att jag uppdaterade scriptet som hanterar förstasidan och "widgetarna" i högerspalten.

Just nu visar nu trådar som har nya svar, skillnaden mot tidigare är att nyskapade trådar med enbart trådskaparens inlägg inte visas.
Att jag valt denna inställning beror på att den tidigare inställningen att visa alla nya inlägg inte fungerade utan enbart visade helt nya trådar.

Jag arbetar med att försöka få det att fungera precis som tidigare.
 
Jag tror att jag löst Just nu-widgeten i natt.
Då ändrade jag också lite så att nya dagbokstrådar visas, men inte att nya kommentarer kommer upp där, de visas dock under Just nu.
Jag har lagt in samma inställning för Bilder.
Hästnytt har alltid haft denna inställning.

Kom gärna med kommentarer/synpunkter på detta.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 305
Senast: cili
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
470
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 920
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp