Kan läkaren se dåliga cellförändringar?

jerseyko

Trådstartare
Var till läkaren idag, blev sövd för att få spiral.

Innan hemgång berättar läkaren att hon kunde se stora körtlar på tappen och den blödde både lätt och mycket :/

Det är 1,5 år sen jag gjorde cellprov. Förändringar på första med andra var ok. Fick barn för 6 månader sen.

Nytt besök inbokat om 1,5 vecka. Jag visste inte ens att man hade körtlar där! Blir super orolig, min mamma har cancer.
 
Mja, alltså, de kan kanske avgöra om det är något som kanske inte är "OK" men om det är vanliga cellförändringar borde du inte behöva oroa dig. Det tar tid innan det blir cancer som jag har förstått och det är ju inte jättelänge sedan du gjorde cellprov. Slappna av och vänta :) kanske behöver du ta bort eventuella förändringar men cancer tror jag inte att det är än på ett tag.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 473
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft regelbunden cykel med måttlig blödning. Senaste typ tre månaderna är cykeln förändrad, mer mellanblödningar och...
2
Svar
22
· Visningar
2 073
Senast: emma-vsm
·
Relationer Hej buke, Behöver lite input och någon att bolla med. Bakgrund: Min pappa fick beskedet spridd prostatacancer för drygt 1,5 år sedan...
2
Svar
32
· Visningar
3 036
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
675
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp