Kära Bukefalos, en fråga om MEDDO

Bexzor

Trådstartare
Jag känner att det liknar kära Bullen, men det är ingen kärleksfråga. Jag har betalat soltid på Meddo men får ingen soltid. Alltså säger logiken att jag gjort något fel, kändes rätt snopet när jag fick ta på mig alla kläder igen för att solariet inte gick igång. Varken kundtjänst på hvuudkontoret eller i min kommun svarar på sina telefoner :arghh:

Någon som vet hur man aktiverar soltiden när man betalat med sitt bankkort? Står Idnummer men ingenstans på Meddo står det hur fasen det går till. Det är en sån liten löjligt summa som jag kan klara mig utan men jag ville ju sola :mad:
 
Menar du att alla som vistas utomhus på sommaren eller solar solarium nån gång ibland får hudcancer osv osv osv? Vad nu än alla dessa osv betyder..

Ts: har inget tips att ge tyvärr, men prova ringa dem i morgon och hör vad som gått snett.
 
Ja, jag ska försöka få tag på dem imorgon igen. Inte har jag fått min soltid som jag betalat för.

Diskussionen om hudcancer är jag så trött på, det är inte direkt att jag ligger och pressar varje vecka i solariet eller ens ute på sommaren. Solarium har jag inte solat sen drygt 18 månader tillbaka så jag tror att min hud klarar lite då och då eftersom jag solar solarium drygt 10 minuter , 2 ggr i månaden i vanliga fall. Betydligt mindre än folk som går i linne hela sommaren, vilket jag sällan kan då jag bränner mig fort ute. Bränner mig aldrig i solariet.
 
Det är inte någon "minimum tid" man måste sola? Vet att mitt första solariebesök resulterade i bortkastade pengar och ingen sol, jag hade tydligen lagt i för lite pengar :meh: Vilket jag kom på efteråt att det nog va orsaken...
 
Meddo-ansvarige i kommunen ringde upp igår, så det förmodligen lyckades någon betala vid solarierrummet samtidigt som jag stod i entren och betalade i kortterminalen. Jag skulle höra av mig så skulle hon antingen sätta in pengarna på mitt meddo-kort eller starta ett solarie när jag kan sola :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp