Karlabarnen - Från födsel till flytt

Trots att Tidus har kommit på att han kan sova i soffan på nätterna, är det en aning trångt i min säng nu! :D

24993201_10155319347093666_1816760259829298991_n.jpg


Men inte kan man köra ner såna här?
19748361_10155319347153666_6799765511516625874_n.jpg

24796605_10155319347123666_5022510726362391592_n.jpg
Du får köpa en såndär 3,5 m bred familjesäng jag ser reklam för överallt. :D
 
Så läckra! Hur går det för Min lilla dam utan insta då?:love: Aloy:love:
Det går så bra så, hon är här en gång i veckan och busar av sig med syskonen. De verkar dock alltid tima in nederbörd så blir ont om bilder...

Jag vet att hon är vild och galen, leker med allt, har kul på kurs i hundhall och tränar på att ligga plats med hakan i backen... Och att hon visar intresse på fåren så klart! :up:
 
Han är fantastisk - han också... Började med att han blev kvar för att han var så jäkla rivig och mycket humör. Nu är han en riktigt mjukis, både socialt och fysiskt. Alldeles silkeslen och stora mjuuuuka öron.
Åh, kan du inte berätta hur deras personligheter förändrat sig? Minns ju ungefär hur du beskrev dem när du valde vilka du skulle ha kvar, kul att höra om fler förändrats!
 
Det går så bra så, hon är här en gång i veckan och busar av sig med syskonen. De verkar dock alltid tima in nederbörd så blir ont om bilder...

Jag vet att hon är vild och galen, leker med allt, har kul på kurs i hundhall och tränar på att ligga plats med hakan i backen... Och att hon visar intresse på fåren så klart! :up:

Ska hon också användas som vallhund eller mer som sporthund? :)
 
Hon kommer köra en del lydnad men ska valla mycket! Det är ju en fodertik, jag vill att hon ska visa vad det är i henne när det kommer till djurhantering! ;)

Ja, det var det jag tänkte :D men de verkar ju bo nära, så det känns ju som ett toppenupplägg där du får se henne mycket!
 
Åh, kan du inte berätta hur deras personligheter förändrat sig? Minns ju ungefär hur du beskrev dem när du valde vilka du skulle ha kvar, kul att höra om fler förändrats!
Svårt att säga så mycket, det är väldigt tydligt att de går igenom olika mognadsfaser där olika drag syns olika mycket. Återkommer när de är lite större!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp