Kattbilder #9

Jag skulle bara ta en kort nap efter EM-hoppningen var slut, men det blev synnerligen svårt att ta sig upp igen när Juno bestämde sig för att hänga över mina vader. Det ser ju inte ens skönt ut?

IMG_20230830_223326.jpg
 
Jag ligger i soffan och ska titta på EM, sambon kom precis hem och Paisley hoppade upp i sin tron och la sig för att blänga på mig.
Ska inte du åka till jobbet nu 😑
Jag har jobbat kväll denna vecka så hon har haft husse för sig själv. Idag är jag (tyvärr enligt Paisley) ledig.
Trevligt att vara uppskattad osv 😂
IMG_20230901_131918.jpg
 
Jag ligger i soffan och ska titta på EM, sambon kom precis hem och Paisley hoppade upp i sin tron och la sig för att blänga på mig.
Ska inte du åka till jobbet nu 😑
Jag har jobbat kväll denna vecka så hon har haft husse för sig själv. Idag är jag (tyvärr enligt Paisley) ledig.
Trevligt att vara uppskattad osv 😂
Visa bifogad fil 127067
När sambon jobbar kväll ser inte jag och dottern skymten av några katter. Möjligen när jag lagt mig då sätter sig smulan i sovrumsfönstret och väntar på att husses bil skall komma.
 
1B5F1114-D211-4027-90F6-5BE0904AB8C9.jpeg

Dom här två grabbarna (?) stötte jag på i höet i veckan, de blev mäkta irriterade på att de behövde flytta på sig 😁 De bor i grannhuset till stallet där jag står, men hänger ofta hos oss och på en annan gård i närheten, antar att de betraktar det som deras gårdar 😁
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 440
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
506
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 407
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp