Kattsnack nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Något tips på var jag kan köpa pälsleksaker till katten (gärna över nätet)? Jag känner bara till ett danskt företag, men jag vet inte om de skickar till Sverige... Det kommer inte heller vara någon utställning i närheten på länge.
Det skulle behöva fyllas på ett lager här hemma, för det är det bästa Älva vet. Varför ska det vara så svårt att få tag på?
Till nästa gång kan jag tipsa om Mekatt som säljer pälsleksaker. De är helt ofarliga (har frågat, då en av mina äter upp dem). Förr hade de en webbshop men numera är den nedlagd, men man kan beställa via mail. De kommer ofta till utställningar också. Kanske mest kring stockholmsområdet dock.

Exempel på leksaker därifrån.
kattlek.jpg
 
Vi ska kolla på en 4 månades hundvalp. Min man är uppvuxen med hundar och saknar det, så jag förstår honom. Men jag är absolut livrädd för hur katterna ska ta det om det blir köp. Frasse är jag inte orolig för, men Freja som alltid har alla känselspröt ute och kan bli rädd för sin egna skugga.

Det kan visserligen gå jättebra, men men bli total pannkaka av det hela :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 575
Senast: Icfafn
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 150
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 906
Senast: mackan
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 034
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp