Status
Stängd för vidare inlägg.
Min andra gång hos KBT. Första gången var uppdraget att gå promenad. Omså bara några steg. Det är tyvärr så att några steg var det jag orkade. Att göramindfullness när jag duschar. Stänger draperiet och lämnar tankarna utanför. Gång två, så ska jag lära mig att stressa ner systemet. Det autonoma som går på utan tanke på det. Tänker fyrkant. Andas in, håll andan, andas ut , håll andan. Tränas vid lugn och ro så hjärnan kopplar det till den sinnesstämningen.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 638
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 272
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp