Bukefalos 28 år!

Kennedy 1119

Sv: Kennedy 1119

Så himla tråkigt, verkar helt klart ha varit en underskattad hingst, roligt att du är nöjd med dina. Vet du om det finns på fruset på honom?
 
Sv: Kennedy 1119

Håller verkligen med om att det var tråkigt! Han var med på min lista över intressanta hingstar och jag hoppades på att han bara tillfälligt inte stod till avel utan skulle dyka upp igen 2012.
 
Sv: Kennedy 1119

Ok, intressant. Provade googla på engelska och fick ingen lämplig träff och hollänska kan jag inte. Vet någon något så är jag intresserad av att veta mer!
 

Liknande trådar

Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Marvin
·
Avel Tänkte kolla om någon här har erfarenhet av hur avkommorna av Emmerton 1024 brukar bli :). Brukar han lämna stora föl och hur brukar dem...
Svar
7
· Visningar
1 087
Avel Har en bekant som frågade om hingsttips till ett av sina ston. Hen önskar en stämpelhingst (hoppning) som ger lite storlek. Stoet är av...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Sporthorse
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 172
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp