Kissar ni i duschen

Gammeln

Trådstartare
när ni duschar eller passar ni på att kissa när ni ändå står o duschar i duschen? Jag gör det för då spar man en spolning i toan + toapapper :up:
 
Nix. Det luktar apa efter ett tag om man gör det nämligen. Dina näsborrar måste vara torra och luktdöva, det är därför det funkar för dig.
 
Nix. Det luktar apa efter ett tag om man gör det nämligen. Dina näsborrar måste vara torra och luktdöva, det är därför det funkar för dig.
Nä det luktar inte alls. Man kissar ju samtidigt som vattnet strillar och då blir det ju utspätt samtidigt som kisset rinner ner i avloppet :)
 
Självklart! Miljövänligare och tidsbesparande. Hur det skulle kunna börja lukta begriper jag inte, man spolar ju väldigt länge...
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 017
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 481
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 366
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 547
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp