Barbabelle

Trådstartare
Vad har ni för klockor? Lägg gärna in bild! Jag vill köpa en ny klocka men vet inte vad jag vill ha för någon.
 
Här är min :)

images
 
Jag körde marthas linje i många år och använde bara mobilen. Förra året dog min mamma och bland hennes grejor fanns flera armbandsur som jag tog hand om. Så nu har jag en klocka igen. Det är en Certina DS 100 meters Sapphire, uppskattningsvis från 1990-talet. Hittade några bilder när jag googlade:

14123796XiH.jpg


Det är faktiskt bekvämt att ha ett armbandsur igen. Dessutom tycker jag den är snygg och så är det oerhört praktiskt att den är vattentät, så att jag kan hålla ordning på tiden när jag simmar och snorklar. Men jag vet ärligt talat inte om jag skulle ha köpt den.
 
Har min älskade klocka från Triwa :love: Tycker att den är så otroligt snygg och får väldigt många komplimanger för den. Triwa har många fina olika klockor, skulle lätt kunna välja ut tio till.

328_7f1185873a-full.jpg
 
Jag har två slit och släng-klockor, den roséfärgade från River Island och den guldiga från Cocoo.se





Och min älskling från Marc Jacobs

 
Jag har inte använt klocka på många år. Men har jag börjat använda en och det är rätt bekvämt.

Har en omega de ville.
 
Jag har en enkel äldre ärvd klocka med brunt läderband (typ klockornas klocka :p)
samt en finare från Seiko (lånad bild)
images
 
En öm tå...
ngr Certinor
ett par Longines och en Omega.
Hade som princip att köpa en klocka för min första månadslön på varje nytt jobb jag fick under min gröna ungdom...
 
Snygga klockor ni har.

Jag har en klocka, men tyvärr ingen bild. Om jag skulle försöka beskriva den så är den ganska liten och oansenlig med läderarmband, jag gillar den mycket men använder den dock väldigt sällan. Det är något jag länge tänkt ändra på men jag behöver bli bättre på att omsätta tänkandet till handlande. Dumt att inte använda klockan när jag tycker om och trivs så bra med den.
 
Hemma så klämtar grannens vällingklocka in tiden, så där behövs det ingen klocka.
Borta så blir det mobilen i fickan.
 
Har en i roseguld från Michael kors :)

photo.php



Äsch, använder paddan och det verkar inte få bilden att fungera. Min ser iaf ut ungefär som nyponros översta
 
Jag har en Seiko Automatic, perfekt mekaniskt armbandsur som drar upp sig själv när man rör handleden. Och en moraklocka som måste dras upp varje vecka.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
813
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Japp. Ni som har någon typ av klocka som mäter sömn, hur mycket tid spenderar ni i de olika sömnstadierna varje natt? Jag lägger mig kl...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 754
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har just nu en Garmin vivomove som jag tycker är hyfsat snygg. Men den är repig och jag är inte helt nöjd med funktionen, så jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 301
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag har blivit med Apple Watch, en 8 på 45 mm. Trivs inte riktigt med silikonarmbandet som följde med och försöker därför hitta något...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp