Konståknings-EM

stjarnhimmel

Trådstartare
Är det någon mer som följer konståkningen nu?
Vilka grenar gillar ni att titta på? Har ni några favoritåkare?
För mig är det alltid en av de sportsliga höjdpunkterna såhär års när mästerskapen i konståkning kommer...
Det visas så sällan annars...
 
Är det någon mer som följer konståkningen nu?
Vilka grenar gillar ni att titta på? Har ni några favoritåkare?
För mig är det alltid en av de sportsliga höjdpunkterna såhär års när mästerskapen i konståkning kommer...
Det visas så sällan annars...
Tittar sällan numera. Men ska bli kul och följa paret från Nordkorea i OS sen.
 
Jag tittar, eller har tvn på i alla fall. Missade precis Majorov både i onsdags och idag tyvärr. Såg svenska tjejerna igår och ska bli kul med Anita Östlund i morgon.
 
Brukade följa men tappade intresset för några år sedan. Älskade Yagudin och när han slutade så var jag inte lika intresserad längre. Kollade dock lite på youtube på nya superstjärnan, vad han heter (tror han är från Japan?) Gillar inte de svenska kommentatorerna och när jag inte hade tillgång till de amerikanska/brittiska försvann mycket av nöjet.
 
Vilken tur att jag inte hade något jag behöver göra denna helgen.
Gånger i soffan under en filt med en kopp kaffe-choklad och kollar på isdansen och snart hockeyn.
 
Jag brukar också följa konståkningen :) jag gillar egentligen allt, men kanske särskilt paråkning och isdans :) men det ska bli jättekul att se Anita Östlund ikväll, vad otroligt duktig hon var i korta programmet!
 
Jag tittar mest bara på herrarnas och är hemsk på deras namn, men ändå. Har alltid haft ett gott öga till Denis Vasiljevs, och gud så underbart han åkte nu. Han rör sig så graciöst, och pirutterna är så vackra.
Erkänner att jag är lite svag för de där riktigt graciösa herrarna, som Yuzuru Hanyu. Det är så man blir lite tårögd ibland för det är så fint.
 
Det var roligt att se isdansen idag. Ibland glömmer jag nästan att det är en tävling utan jag tittar på det på samma sätt som om jag sett en dansföreställning, teater etc
 
Nu vet jag vad jag ska göra resten av lördagskvällen;

16.25 – 17.50 Damer friåkning, SVT1 Anita åker 16.25!
17.50 – 20.45 Damer friåkning, SVT2
16.25 – 20.45 Damer friåkning, SVT Play
 
Brukade följa men tappade intresset för några år sedan. Älskade Yagudin och när han slutade så var jag inte lika intresserad längre. Kollade dock lite på youtube på nya superstjärnan, vad han heter (tror han är från Japan?) Gillar inte de svenska kommentatorerna och när jag inte hade tillgång till de amerikanska/brittiska försvann mycket av nöjet.
Själv saknar jag Plushenko :D
 
Åh, tycker så synd om henne, hon såg helt förkrossad ut! Hoppas hon inser att hon bara är 16 och kommer kunna tävla i typ 15 år till om hon håller sig skadefri. Kommer mååånga fler chanser!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 919
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 804
Senast: skiesabove
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 994
Senast: tuaphua
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 658
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp