Köööörkort!

Mirre

Trådstartare
Jag har tagit körkort!!
Fy fan vad fint det känns! :banana::bump::banana::p(Och alla andra glada smileys man kan hitta) :D

Hade världens enklaste uppkörning, körde lite motorväg, lite landsväg och sedan var det klart. Ingen säkerhetskontroll eller någonting. Awesome!
 
Tack alla :)
Det är verkligen en härlig känsla, dagen började uselt idag men blev betydligt bättre sedan :)
Jag hoppas också att det ska underlätta ned jobbsökandet nu.
 
Jag har tagit körkort!!
Fy fan vad fint det känns! :banana::bump::banana::p(Och alla andra glada smileys man kan hitta) :D

Hade världens enklaste uppkörning, körde lite motorväg, lite landsväg och sedan var det klart. Ingen säkerhetskontroll eller någonting. Awesome!
Stort, stort grattis Mirre!!!!:banana::bump:
 
Tack alla :)
Det är verkligen en härlig känsla, dagen började uselt idag men blev betydligt bättre sedan :)
Jag hoppas också att det ska underlätta ned jobbsökandet nu.

Borde ju göra jobbsökande otroligt mycket enklare, nu kan du ju söka jobb i hela Örebro, Arboga, Lindesberg osv (för visst bor du i F-bro, eller är mitt minne helt bombat?).

Grattis!!
 
Jag har tagit körkort!!
Fy fan vad fint det känns! :banana::bump::banana::p(Och alla andra glada smileys man kan hitta) :D

Hade världens enklaste uppkörning, körde lite motorväg, lite landsväg och sedan var det klart. Ingen säkerhetskontroll eller någonting. Awesome!
Gud vad skönt Mirre! Hurra och grattis!! :)
 
Borde ju göra jobbsökande otroligt mycket enklare, nu kan du ju söka jobb i hela Örebro, Arboga, Lindesberg osv (för visst bor du i F-bro, eller är mitt minne helt bombat?).

Grattis!!
Nej du har helt rätt :)
Visst underlättar det, nu måste jag bara ha tag i en bil också. Men det ska väl lösa sig, huvudsaken körkortet är fixat nu.

Och tack snälla ni :love:
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 917
Senast: Badger
·
Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 899
Senast: Krålus
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp