Jag hoppas att det går bra för Axel, även om han nog hamnar under pallplats. Tror laget kan ha en hyffsad chans för medalj men är inte säker. Har inte följt körningen på länge.

Revolt, den ena hästen i Axels spann har jag hanterat endel när jag gick på Bollerup och hade Axel som lärare - så man är ju lite lokalpatriot ;)
 
Jag hoppas att det går bra för Axel, även om han nog hamnar under pallplats. Tror laget kan ha en hyffsad chans för medalj men är inte säker. Har inte följt körningen på länge.

Revolt, den ena hästen i Axels spann har jag hanterat endel när jag gick på Bollerup och hade Axel som lärare - så man är ju lite lokalpatriot ;)

Revolt är i holding box enligt SVT. :nailbiting:
 
Skapar en tråd här också. :angel:

Vad tror ni om svenskarnas chanser? Jag har noll koll, men det ska bli så spännande att få se maratondelen på tv, det har jag aldrig gjort förut.

Visas den på tv? (Noll koll) Så roligt, älskar att titta på körning (men följer den inte alls annars :o).
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2
Svar
32
· Visningar
2 522
Senast: MiniLi
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
15 590
Senast: Fiador
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 599
Samhälle Läst artiklar i svenska dagbladet igår och idag där de har granskat försäljning av smällare, fyrverkerier och olagliga airbombs bland...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp