De har ju visat grafik på hur hindren ska tas? O noga påpekat att portarna ska tas i bokstavsordning.. svårt att göra det mycket tydligare tror jag.

Om man inte kan göra livegrafik, så varför inte stooooora markeringar på hindren, typ rött först gult sedan grönt därefter etc.

Jag ser iaf inte portarna på tv och grafiken är uppifrån vilket blir svårt att ändra om när det är på marknivå.

Men jag får väl acceptera att det här är en trist tävlingsgren för mig. :)
 
Blir så himla sugen på att köra när jag ser det här, och är rätt nöjd över att jag bara kommer ha en häst att hålla koll på i framtiden (har provat fyrspann i ridhus, det var inte det lättaste!).

Kommentatorerna är ändå rätt okej, det kunde varit värre ;)
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2
Svar
32
· Visningar
2 523
Senast: MiniLi
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
15 643
Senast: Fiador
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 599
Samhälle Läst artiklar i svenska dagbladet igår och idag där de har granskat försäljning av smällare, fyrverkerier och olagliga airbombs bland...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp