korten på bordet i fredens tecken

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

ankans

Ok, ny tråd skrev gunnar, då gör jag det i fredens tecken..

Jag har varit arg på det jag läst skrivet av vissa användare, just för man har mobbat, mobbing är det värsta jag vet, även om man kan tycka att personen ifråga förtjänar det på ena eller andra sättet....

Lite dumt av mig kanske att starta tråden för det har resulterat i flera avstängningar och man kanske inte alltid bör väcka den björn som sover..

Så, nu tar vi alla varandra i hand, och lägger ner skiten, och alla som är med på det svarar här LOL

:banana: :banana: :banana: kom igen nu!
 
Sv: korten på bordet i fredens tecken

ankans skrev:
Lite dumt av mig kanske att starta tråden för det har resulterat i flera avstängningar och man kanske inte alltid bör väcka den björn som sover..

Fast ibland krävs det att någon rör om i grytan så att även bottensatsen kommer upp :devil: ;)

Men jag håller med dig, mobbing är inte juste vem det än är som blir utsatt.
 
Sv: korten på bordet i fredens tecken

Jag är helt klart på! :)

Men jag tror inte att du får så många svar i din tråd..
De flesta borde skiva här ju lixom avstängda .. :crazy:
 
Sv: korten på bordet i fredens tecken

ha ha, de kan väl skicka ombud LOL
 
Sv: korten på bordet i fredens tecken

Okey, det här känns lite fel. Du var väl heller inte direkt trevlig i "mobbningstråden"?
 
Sv: korten på bordet i fredens tecken

Jag gillar inte heller mobbning...jag är med (fastän jag inte brukar bråka)

Försvann den andra tråden?????
 
Sv: korten på bordet i fredens tecken

Den andra tråden finns kvar, längre ner, den är låst så att fler inlägg inte kan göras i den.

Då jag anser att denna tråd inte är mycket till diskussion och redan på väg att spåra ur låser jag även denna.

Om det finns kvar några frågor som jag inte svarat på i den andra tråden eller något konkret att diskutera som inte redan är avhandlat kan ni skapa en tråd (Läs; om ni tänker skapa ytterligare en tjafstråd om detta, låt bli).

Tröskeln för kortare tids avstängning är för närvarande mycket låg ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 575
Senast: Imna
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 932
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp