Bukefalos 28 år!

Kostnad uteboxen/andra uteboxar

Q

qwajjo

Jag och mn sambo skall bygga två uteboxar. Vi är inte jättehändiga själva, och funderar på om vi skall köpa två uteboxar från ute-boxen eller bygga själva. Frågan är vad ligger en två färdiga uteboxar på i pris ungefär? Antingen från uteboxen eller någon annan tillverkare. Har ni några bilder på era uteboxar vore det kul att se!
 
Sv: Kostnad uteboxen/andra uteboxar

Jag vill ochså veta!!!:banana: :banana:
 
Sv: Kostnad uteboxen/andra uteboxar

Jag köpte två uteboxar från Ute-boxen för tre år sedan. Om jag inte minns alldeles tokigt så betalade jag 29 000 kr plus moms för dem, frakten inräknat.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 386
Senast: Lyan
·
Anläggning Jag sitter och klurar på utformningen av min framtida lösdrift (alltså inte själva ligghallen, utan ”det hela”). Jag har en stor gammal...
2
Svar
39
· Visningar
3 101
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 220
Senast: skiesabove
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 695
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp