Krävande jobb vs barn.. hur funkar det??

Nar Maken och jag traffades hade jag tva barn, som han snabbt ansag sig delaktig i. Ju mer den biologiska pappan drog sig undan ... desto mer plockade han upp den "slack" som blev. Sedan fick vi ett gemansamt barn (5 ar senare) och han har hela tiden ansett att han har 3 barn.
Maken's foraldrar var inga hjaltar :meh: utan uttryckte klart att de inte hade med de tva aldre att gora sa Maken sa ifran ... Daremot var mina x-svarforaldrar fantastiska. De ansag att mitt yngsta barn, som de verkligen inte hade nagot med att gora i realiteten, ocksa var deras barnbarn.
De barnvaktade den yngste lika mycket som de aldre, de hade alltid presenter till alla tre ... och de hade alltid inramade bilder framme pa alla barnbarnen. Mina tre och mitt X nya barn. Jag kan inte saga nog hur fantastiska de var. :heart
FANTASTISKA roll modeller i hur man behandlar barn och barnbarn framfor allt, men manniskor i storsta allmanhet.
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
482
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 037
Senast: Whoever
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 409
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp