Sv: "Krustor"

KL
Min har nu också fått något konstigt på en del av halsen och bogen, men bara på en sida och det verkar inte sprida sig? Det känns inte som regnskållor men jag behandlar det som det. Hon fick en ny musli och några dagar efter kom detta. Denna musli har hon ätit av för 1.5 år sen.
Kan vara allergisk reaktion? Jag tog bort muslin för att se om det blir skillnad, annars får jag ringa veterinären. Det är en unghäst som aldrig går med täcke.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
732
Senast: Fazeem
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 361
Senast: emma-vsm
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 084
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 358
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp