Kulltråden- Från löp till valp.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@dobbis
Dum fråga kanske, men varför lägger du aldrig ut bild på där man ser huvudena på dina hundar?
Jag tänker att du verkar ha sunt tänk kring din avel och att fina nosar borde visas upp mera :)
På benranglet var det ju svälten som skulle visas :idea: Och Hanna låg som hon låg så det tänkte jag inte ens på.
 
@dobbis För mig som då bara träffat frallor och mopsar som låtit som att de ska kvävas av att andas så är ju detta helt fantastiskt att få se :) Det ser ut som en helt annan ras, på ett positivt sätt. Hur går dina på utställning?
 
Hanna går jätte bra,hon är skitsnygg och sund,men normalt ödar jag inte ens pengarna.

Frågar mest eftersom jag häromveckan träffade en mops på en ringträning, den kunde knappt andas. Snörvlade sig runt och hade mkt otrevliga andningsljud trots att den inte drog i kopplet. Den hade 2 cert enligt en stolt ägare. Jag blev helt matt att sådant premieras...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 839
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 125
Senast: Only_Me
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 649
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 052
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp