Kulltråden- Från löp till valp.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag ställer in mig på att behöva vaka en natt till. Fast nu har jag slut på alla filmer jag skulle döda tid med :eek:

Kommer ihåg när jag fölvakade på mitt sto. I två veckor!!! för att hon droppade mjölk och refraktometern visade högt värde. Jag gick up en gång i kvarten på natte för att kolla kameran. Sen så fölade hon på dagen på 10 minuter när jag var ute på stallplan. :laugh:
 
Netflix har ju många bra :) orphan black, breaking bad mfl ;)

Sett de flesta :angel: Ikväll lär jag ta till Youtube. Uncharted 4 lyckas vara en betydligt mer intressant äventyrsfilm än de flesta storbudgetfilmer som släpps (Dessutom blir den nästan 7 timmar lång även efter att de klippt bort allt material utan dialoger...)
 
Sett de flesta :angel: Ikväll lär jag ta till Youtube. Uncharted 4 lyckas vara en betydligt mer intressant äventyrsfilm än de flesta storbudgetfilmer som släpps (Dessutom blir den nästan 7 timmar lång även efter att de klippt bort allt material utan dialoger...)
Uncharted är bra skit :D annars kan du titta på Mr Right på Netflix, skruvad men rolig film.
 
Sett de flesta :angel: Ikväll lär jag ta till Youtube. Uncharted 4 lyckas vara en betydligt mer intressant äventyrsfilm än de flesta storbudgetfilmer som släpps (Dessutom blir den nästan 7 timmar lång även efter att de klippt bort allt material utan dialoger...)
Va lustigt, jag har precis börjat kolla på en playthrough av Uncharted 4 :D
 
Nej hon sa det, så länge tempen är låg är det ingen fara. Matten föreställer sig en valp på tvären så långt in att den inte triggar värkar och därför tar död på hela kullen och mamman. Sen dör säkert nån av de andra vuxna av sympati, och så kommer huset brinna ner :rofl:

Jag brukar drabbas av en "åh nej vad fasen har jag gjort vad tänkte jag på" precis när det börjar dra igång. :nailbiting: Sen är det ju bara att köra på, men jag får alltid den där katastrofkänslan precis när man är i startgroparna. :o

Här har också alla dragit igång på allvar först på sen em/kväll. Runt 15-16 hade jag en son startade, och var klar 19, och det kändes som värsta lyxen. I regel har de börjat runt 20-21 så man är säker på att det blir jouravgift om man måste åka in.. alla kullar utom en har kommit på storhelg eller åtminstone "vanlig" helg.. Här kläcker vi inte på vardagar inte! :meh::D

Håller tummarna för er!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 902
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 132
Senast: Only_Me
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 665
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 063
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp