Kulltråden- Från löp till valp.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett annat förslag är att ni teknikgenier antingen förklarar för mig hur man gör (jag lyckas inte ens ta mig ut på nätet med tele)
Eller så sms:ar jag bilderna till någon av er så sätter ni in dom :idea:
Nu ska jag åka o köpa foder innan nästa omgång köpare kommer .
 
Andas en 1/2 timme innan nästa omgång kommer,dricker jag mer kaffe nu så kräks jag.
Men tack o lov så samarbetade vädret vid dagens första omgång och gick från spöregn till enstaka stänk.
Mitt hem ser ut som kriget gått rakt igenom det.
 
Om ca 15 min kommer sista valpköparen ,tänk vad skönt det ska bli..............eller nej,jag har 5st passvalpar med mamma här sen igår kväll tom onsdag pga begravning o bodelning (tror jag det hette) men det blir i alla fall mindre pölar/högar men inte mindre vassa tänder och så är dom bara 5st,tack o lov!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 935
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 132
Senast: Only_Me
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 668
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 065
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp