Ladda in bilder

Seabaz

Trådstartare
I dagboken kan man ladda upp bild direkt från telefonen, är det en funktion som kommer komma till forumen också?
 
Jag testar!
 

Bifogade filer

  • IMG_1325.JPG
    IMG_1325.JPG
    523,7 KB · Visningar: 38
Vet inte vad detta kan bero på, kanske det kan vara relaterat till den andra tråden om problem med editorn.
 
😱😱😱

Varför kom fotot i nästa inlägg utan att jag lagt in det där istället för i ursprungliga inlägget ? ? ?
 
Jag kan fortfarande inte. Jag kan trycka på "bifoga filer" och kommer då till en annan sida där det står "välj fil". Men när jag trycker på den händer ingenting.
 
Om det inte fungerar med den nya knappen Bifoga filer i den nya forumversionen så är det kanske så att din webbläsare anser att bilder är osäkra saker.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
230
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 590
Senast: Wille
·
Bukefalos Har skaffat ny telefon och nu verkar vissa bilder vara för stora för att ladda upp här. Jättekonstigt då jag tagit alla bilder i samma...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp