Bukefalos 28 år!

Laddningsbara lampor

MCP

Trådstartare
Här i Finland ska man nu ha röd lampa bakåt och vit framåt när man rider i mörker. Endera på sig själv eller hästen.
Sådana där som man kan hänga i dragkedjan duger fint, men skulle gärna vilja ha tips på laddningsbara lampor också, då dessa är med batteri. Så har ni några ideér på vad som skulle fungera vid ridning?
 
Här i Finland ska man nu ha röd lampa bakåt och vit framåt när man rider i mörker. Endera på sig själv eller hästen.
Sådana där som man kan hänga i dragkedjan duger fint, men skulle gärna vilja ha tips på laddningsbara lampor också, då dessa är med batteri. Så har ni några ideér på vad som skulle fungera vid ridning?
Jag har köpt en skitbillig på typ eBay. Lampan framåt har olika lägen, med svagare, starkare eller blinkande. Röd triangel bak. Sjukt bra, kostade kanske 13€ inkl post.
 
Är det allt i ett? Har du någon bild på den?
Sök på running eller jogging light. Jag har använt mina i två år utan att ladda en enda gång. Och man kan gå på kolsvarta vägar och faktiskt se var man går!
Screenshot_20201006-051829_Chrome.jpg
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Hemmet Vi har köpt en Plåtis :love: och ett önskemål från en familjemedlem är en sån där nattlampa som förvandlar taket (och väggarna??) till...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: valy
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: Otherside
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 308
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Pall till hög säng?
  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp