Lägga in bilder

Du måste öppna bilden på facebook och sen länka till den. Du kan inte länka till bilden i flödet. Så klicka på bilden och kopiera sen bildadressen
 
Varför så dryg? Jag uppfattar tråden som kritik mot buke bilduppladningsfunktion eller brist på den. Inte som en fråga om hur man laddar upp bilder.
Ja, det är kritik mot uppladdningsfunktionen av bilder - helt korrekt uppfattat. För gör jag såsom t.ex du beskriver att man ska göra så fungerar det inte.

Nu har jag dock lärt mig att högerklicka med mac och kan därför ladda upp bilder på det viset. Kritiken mot funktionen kvarstår dock, och det är helt uppenbart att jag inte är den enda som har detta problemet. :)
 
Du måste öppna bilden på facebook och sen länka till den. Du kan inte länka till bilden i flödet. Så klicka på bilden och kopiera sen bildadressen
Jag har försökt länka in själva bildadressen när jag har öppnat själva bilden. På det viset så fungerar det inte, se tidigare exempel i tråden. Nu är dock problemet löst genom att kunna kopiera bilden. :)
 
Jag har försökt länka in själva bildadressen när jag har öppnat själva bilden. På det viset så fungerar det inte, se tidigare exempel i tråden. Nu är dock problemet löst genom att kunna kopiera bilden. :)
På dina tidigare exempel i tråden hade du inte öppnat bilden först, det syns på adressen. Du kanske länkade adressen uppe i raden? Det ska man inte göra nej, högerklicka och välj kopiera bildadress så funkar det
 
girl-938729.jpg
 
Photobucket har stängt av funktionen för "third party hosting" om man inte betalar. Vad finns det för andra sidor man kan använda? Ibland kanske man vill dela en bild här utan att lägga ut den för alla att se på facebook eller instagram.
 
Photobucket har stängt av funktionen för "third party hosting" om man inte betalar. Vad finns det för andra sidor man kan använda? Ibland kanske man vill dela en bild här utan att lägga ut den för alla att se på facebook eller instagram.
Du kan lägga bilderna med sekretessinställningen "Bara jag" på Facebook. Sedan klickar du upp bilden, högerklickar och väljer kopiera bildadress. Sekretessinställningen på Facebook reglerar bara hur den visas på Facebook, bildadressen leder till bilden oavsett.
 
Du kan lägga bilderna med sekretessinställningen "Bara jag" på Facebook. Sedan klickar du upp bilden, högerklickar och väljer kopiera bildadress. Sekretessinställningen på Facebook reglerar bara hur den visas på Facebook, bildadressen leder till bilden oavsett.
Aha! Tack :) hade för mig att "bara jag" gjorde att det inte gick att visa bilden på andra sidor heller.
 

Liknande trådar

Gnägg Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: MalanMjöl
·
IT & mobiler Vi bygger ny hemsida till ridskolan och tänkte be medlemmarna att bidra med bilder vi kan använda där. Då är ju någon form av molntjänst...
Svar
19
· Visningar
814
Senast: Sassy
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
370
Senast: tott
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
47 48 49
Svar
969
· Visningar
63 866
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp