Bukefalos 28 år!

*Låna Knapp* ?

Sv: *Låna Knapp* ?

Hur ska jag förklara (kliar mig i huvuduet, förklaringar är inte min grej :D ).
Det är när man trycker på svar-knappen på den ovan, utan att det är just den personen man vill svara. Kanske vill man bara svara allmänt i tråden.
 
Sv: *Låna Knapp* ?

Jaha, så när man vill svara någon speciell, kanske inte den som startade tråden ska man trycka på "svara" under respektives inlägg??

Annars trycker man på den första, dvs den som startat tråden ?

Har jag förstått rätt? (om du förstår vad jag menar)
 
Sv: *Låna Knapp* ?

precis- normalt sett så svarar man ju på ett specifikt inlägg, men i långa trådar är det bekvämare att ibland låna det sista inläggets svarsknapp....
 
Sv: *Låna Knapp* ?

Oj...jag har nog nästan alltid använt det tidigare inläggets svarsknapp :angel: utom när jag vill citera någon heheh men det har ju funkat det med :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Sonen har knappat på datorn så ”musplattan” slutat fungera och den orangea knappen lyser. Hur gör jag för att få det fungera igen?
Svar
2
· Visningar
182
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har varit många turer kring Växjö hästsportcenter. Nu anmäler Växjö kommun, som lånat ut pengar till bygget av hästsportarenan...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Allt ska enligt Socialdemokraterna drivas i egen regi, nu också ridskola vilket knappast kan anses vara ett kärnuppdrag för en kommun...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp