Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snyggt! :D
Jag har nyss kommit hem från första riktiga styrelsemötet med nya styrelsen, en del hänger i luften som tidigare styrelsemedlemmar har lite svårt att släppa ifrån sig :cautious: men det här kommer att bli bra! Vi beslutade raskt att sätta sprätt på 120 000 :rofl: Nåja 60 000 har vi fått lovade genom idrottslyftet och så har vi fått bidrag från kommunen för att utveckla verksamheten så det är pengar vi har råd med och det kommer att bli ett lyft för verksamheten!
 
Har sjungit och konstaterar att den där jävla pollenen ställer till det för stämbanden. Ska googla och se om det finns något vettigt att ta till, för det är otroligt irriterande att ha en slemklump i halsen konstant :down:
 
Tog en tur med bilen alldeles nyss .Och när jag åkte hem över skogen så hade jag några bilar bakom mig på ca 150 meter och dom låg där hela tiden .Kollade inte spegeln på kanske en minut och var nästan framme vid ett backkrön där jag nästan krockat flera gången pga omkörningar .Helt plötslig small det bara till och en bil passerade mig 50 meter före krönet .Det var som jag stod still och jag höll 110 .Tänk om någon kommit upp i krönet från andra sidan .Kameran 300 meter längre norrut var avslagen då han körde lika fort förbi den .När jag passerade kameran i 90 körde tre bilar förbi mig .Det märks det är Ski & Rock på fjället .Herrejösses vilken smäll det hade blivit och det var ljust så han kunde inte se om det kom någon från andra hållet
 
"Det är lite irriterat ute på isen nu"
Nähääää det är ju en massa kärlek. De kramas ju hela tiden
(Kollar växjö-skellefteå matchen)
 
Hoppas det blev rätt
Rätt, tjusigt med ny fräsch tråd.:up:

Gällande ditt inlägg i förra tråden, Mr Silvertejp verkar ha svårt att inse när saker försökt passera förbrukat stadiet och hur mycket jobb och tid små grejjor kan vara värda att slita med.
Jag tycker mitt alias för honom är både lite kul/smart och snällt ( snällt mot övriga på buke att slippa se massa fulord på lagom låg nivå). Jag hade lätt kunnat ha ett mindre trevligt alias på den mannen då han även tyvärr inte har vidare social kompetens eller människosyn.
Jag är ju tjej = ganska korkad och okunnig inom allt verkar vara hans syn och jag tror ärligt att det inte bara är på mig tyvärr men han kan få tro det, bitvis stämmer det ju såklart för inte är det många människor som kan allt.
 
Rätt, tjusigt med ny fräsch tråd.:up:

Gällande ditt inlägg i förra tråden, Mr Silvertejp verkar ha svårt att inse när saker försökt passera förbrukat stadiet och hur mycket jobb och tid små grejjor kan vara värda att slita med.
Jag tycker mitt alias för honom är både lite kul/smart och snällt ( snällt mot övriga på buke att slippa se massa fulord på lagom låg nivå). Jag hade lätt kunnat ha ett mindre trevligt alias på den mannen då han även tyvärr inte har vidare social kompetens eller människosyn.
Jag är ju tjej = ganska korkad och okunnig inom allt verkar vara hans syn och jag tror ärligt att det inte bara är på mig tyvärr men han kan få tro det, bitvis stämmer det ju såklart för inte är det många människor som kan allt.
Skämtade bara men man brukar säga det som inte går att laga med gaffa är skrot och då menar jag man lagar allt med det fast det går att fixa på annat sätt
 
Ska snart sova men med den masken som fungerar så jag slipper göra mig till åtlöje på jobbet då jag är helt borta i kupan .Men annars har det varit en bra dag .Ska få tillbaka en massa moms och har ökat på underskottet så jag snart kan driva en massa skog utan att betala 60% till staten .Det enda negativa är väl bilturen men kan tacka min gud att det gick bra annars hade jag inte setat här nu utan varit utsmetad i det som funnits kvar av bilen .Hmm Tacka min gud ..skrivet av en ateist :laugh:.Verkar som det blir lastbilskörning i morgon då jag var och kollade en av våra stora vägtrummor ikväll och den går nästan full och det är mycket snö som ligger vid inloppet så jag får ta kranen och ösa bort det .Kollegorna har dragit på Ski&Rock så jag blir ensam i morgon och det är skönt
 
Katten är sur. Tog första fästingen på honom och han kände på sig att jag plockade fram Frontline o tänkte ge honom, så han försvann direkt ut genom kattluckan :D. Nåja han kommer väl in igen ...
 
Så värdelöst det här är. Jag har blivit singel efter 16 år o vissa dagar är värre än andra. Det är så förbenat jobbigt o svårt att hitta sig själv o reda ut vad vill jag med mitt liv. Jag är också arbetslös, vilket inte heller gör livet så mycket roligare.
 
Så värdelöst det här är. Jag har blivit singel efter 16 år o vissa dagar är värre än andra. Det är så förbenat jobbigt o svårt att hitta sig själv o reda ut vad vill jag med mitt liv. Jag är också arbetslös, vilket inte heller gör livet så mycket roligare.
:heartheart:heart
 
:cry:
Pratade just med min låssas syster, vi har inte pratat på flera år, Hon beskrev hur hon har blivit misshandlad och mer eller mindre fånge hos en kille.
:arghh:
Varför hade jag så dålig kontakt med henne under de senast åren!
Man kunde ha hjälpt!
Fan för skiten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 083
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
962
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 796
Senast: Niyama
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp