Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnat på senaste avsnittet av creepypoden och tagit mig en knäckemacka med ägg samt en kopp te. Känner mig lite frysen efter att ha varit i huset hela dagen, vi har haft balkongdörren öppen hela dagen och i perioder även ytterdörren, så det var kylslaget inne...
 
@MJLee mina djur är inte så brydda :p och jag har en känsla av att de blir glada när deras drinkwell skrotas :angel: däremot är jag inte så säker på att de druckit från fontänerna du visade, även om de är grymt snygga de också :)
 
Dags att nana
Det här ickejobbande fyllesvinet är lite trött
Jo jag fick höra det igår att jag inte jobbar och är alkoholist (jobbar bara 125 %)
Så nu är fler energitjuvar bortraderade.
Spelar man inte efter deras pipa är.man inte vatten värd och jag är inte intresserad av att nån ska styra mitt liv
Inte när jag är mer än halvvägs till slutet av livet
Mycket rykten du får höra om dig hela tiden. trevliga vänner du har.
 
Jag har fått äran att göra två studenttårtor :bow:. Det är flera veckor tills dess, men jag är redan smått nervös :D ! Har fått önskemål om bottnar, fyllningar och utseende/dekorationer, samt vilka färger som önskas. Jättekul, men pirrigt :) ! Imorgon ska jag sätta mig och beställa lite ingredienser, redskap och pynt, för jag är rädd att det kanske blir slutsålt om jag väntar för länge......
Är det du som gjort tårtan på din avatar?
Jättefin och du har i såfall absolut inget att vara nervös över :)!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
937
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 708
Senast: Stefffie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 587
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp