Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Magiana har du kollat på swedol? Iof har jag vikt upp mina byxor lite, men knävecken är där dom ska åtminstone. Köpte mina på rea, 300 kr tror jag dom kostade. Inte säkert dom har det du letar efter men kan ju tipsa ändå :)
 
Näe blev nog lite mycket sol idag
Trodde jag hade fått med solkräm men det var visst after sun
IMG_20180420_161224.jpg
 
@Magiana har du kollat på swedol? Iof har jag vikt upp mina byxor lite, men knävecken är där dom ska åtminstone. Köpte mina på rea, 300 kr tror jag dom kostade. Inte säkert dom har det du letar efter men kan ju tipsa ändå :)
Nej, jag har inte kollat. Jag måste googla på det om det finns någon butik i närheten.
 
Nämen det är ju fredag (igen) - skål på er!
Trött, träningsvärk i ryggen och som en tomat-wannabe - då är jag värd ett glas rött och en chokladbit :d
Utomhus hela dagen, pysslat i trädgården (mest krattat) + att junior och jag satte upp studsmattan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 086
Senast: Madalitso
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
962
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 816
Senast: Niyama
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp