Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
1177 tyckte jag skulle boka tid på vc för att se så det inte var infekterat och ev ny stelkrampsspruta iom att jag är på gränsen till att det är dags (bara grundvaccinerad som barn, så runt 8-10 års ålder fick jag spruta sist och jag är 29 nu...), vc lät inte lika sugna på att ge mig en ny spruta men fick iaf tillslut en tid till läkare istället för sjuksköterska eftersom det är läkaren som bestämmer över spruta eller ej.
Så nu har jag tid kl 11. Stressigt värre.
 
Mina skor har försvunnit så nu har jag precis fyllt i ansökan om ersättning för förlorad egendom. Surt. Jag ser inte fram emot att shoppa nya skor.
 
Hm gjorde en snabbkik på tv.nu och ja det såg tunt ut idag, om du har åttan så kan Antiqes road trip vara lite mysigt att titta på om man gillar England, eller Timeteam på kanal tio om man har ett arkeologiskt intresse.
Om du blir kvar ytterligare en natt så är det Örtskolan på kunskapskanalen kl 17 idag, den verkade lite spännande! Annars finns den även på svt play om du har tillgång till wifi och hyfsad telefon/platta/dator. :D
Jag har inte så många kanaler. De du nämner tror jag inte finns.

Wifi finns och mobilen är väl skaplig så jag får köra med den om jag ska se något.

Men jag har förhoppningar om att komma härifrån idag. Om en och en halv timme ska jag kollas på nytt och jag hoppas de inte hittar något som håller mig kvar på sjukan.
 
Sippar te och förvandlar mig från penntroll till mänsklig inför jobbintervjun om en timme :D och när jag ändå åker iväg så ska jag passa på att kolla runt lite i stan om det finns några dugliga penséer att ta med hem, för nu har det töat bort såpass att det går att vårfixa lite kring bron :)
 
Mina skor har försvunnit så nu har jag precis fyllt i ansökan om ersättning för förlorad egendom. Surt. Jag ser inte fram emot att shoppa nya skor.
Du hade med dig skorna in då? Svärmor åkte ambulans till akuten från sitt boende, ingen personal hade möjlighet att följa med så maken åkte in och mötte upp henne. När hon sen skulle åka hem visade det sig att hon inte hade fått med sig några skor dit, så maken fick tvinga en i personalen att hålla rätt på svärmor medans han sprang iväg och hämtade bilen så hon slapp gå så många steg från ytterdörren. Svärmor är rätt dement så lämna henne själv på ett sånt ställe kan bli väldigt tokigt. ;)

Jag har inte så många kanaler. De du nämner tror jag inte finns.

Wifi finns och mobilen är väl skaplig så jag får köra med den om jag ska se något.

Men jag har förhoppningar om att komma härifrån idag. Om en och en halv timme ska jag kollas på nytt och jag hoppas de inte hittar något som håller mig kvar på sjukan.

Hoppas att allt ser bra ut och de kan ge dig en förklaring på vad som hände! Men som sagt, svt play finns det mycket intressant, speciellt med trädgårdsinriktning om du gillar att titta på sånt, öppet arkiv kan också vara roligt om du har några barndomsprogram som du skulle vilja se igen! ;)
 
Du hade med dig skorna in då? Svärmor åkte ambulans till akuten från sitt boende, ingen personal hade möjlighet att följa med så maken åkte in och mötte upp henne. När hon sen skulle åka hem visade det sig att hon inte hade fått med sig några skor dit, så maken fick tvinga en i personalen att hålla rätt på svärmor medans han sprang iväg och hämtade bilen så hon slapp gå så många steg från ytterdörren. Svärmor är rätt dement så lämna henne själv på ett sånt ställe kan bli väldigt tokigt. ;)



Hoppas att allt ser bra ut och de kan ge dig en förklaring på vad som hände! Men som sagt, svt play finns det mycket intressant, speciellt med trädgårdsinriktning om du gillar att titta på sånt, öppet arkiv kan också vara roligt om du har några barndomsprogram som du skulle vilja se igen! ;)
Skorna blev kvar under filten när jag flyttades till ett annat rum (för jag hade sparkat av mig dem där). Sen har nog någon knycklat ihop filten och slängt i tvätten och vart de hamnat sen vet ingen. Personalen har också sett skorna när jag hade dem.
 
Skorna blev kvar under filten när jag flyttades till ett annat rum (för jag hade sparkat av mig dem där). Sen har nog någon knycklat ihop filten och slängt i tvätten och vart de hamnat sen vet ingen. Personalen har också sett skorna när jag hade dem.
Aha ja det är lätt hänt! Huvaligen skoshopping :cautious: Jag måste också försöka hitta mig lite nya skor, mina gympaskor börjar gå sönder :arghh: Eftersom mina fötter tydligen inte är skapta som skotillverkarna föreställer sig kvinnliga fötter så är det ett elände att hitta skor som jag trivs i.
 
Aha ja det är lätt hänt! Huvaligen skoshopping :cautious: Jag måste också försöka hitta mig lite nya skor, mina gympaskor börjar gå sönder :arghh: Eftersom mina fötter tydligen inte är skapta som skotillverkarna föreställer sig kvinnliga fötter så är det ett elände att hitta skor som jag trivs i.
Mina fötter är inte heller särskilt feminina. De är platta och breda. Så det är många snygga skor som jag inte kan ha.
 
Trött som tusan. Solen skiner, jag ska snart paäcka ihop åka till stallet sen fortsätta jobba.

Igår hoppade jag några småskutt med hästen borde vara superglad men är bara trött, trött, trött så pass att jag vill bara gå och lägga mig och sova i ca 24h sen kan jag tuta och köra igen!
 
Jag tror jag ska åka hem. Funderar på att städa bort mina privata saker från skrivbordet för säkerhets skull.
:heart Det kanske är lika bra, speciellt om det är saker som är viktiga för dig! Jättemärkligt att chefen inte informera om vad som händer, om det är en annan del av företaget som tar över så borde de fortfarande betala ut lön till dig tills du är uppsagd. Men att låta dig hänga i luften känns väldigt märkligt. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 083
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
962
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 797
Senast: Niyama
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp