Liknande klänning?

Adelente

Trådstartare
Hej!

Har letat i flera timmar nu efter en klänning som liknar den på bilden men hittar inte! Tycker att den är så fin men lite för dyr och letar därför efter en liknande. Någon som har någon idé? :)

402150-0011_1
 
Liknar som i samma modell på klänning eller som i "bettet" på axelbanden och midjan? :) Tror inte det finns någon exakt likadan eftersom det är en designerklänning.
 
Är du beredd att chansa kan du ju alltid beställa en kopia från kina. Är ju många som gör det med brudklänningar etc.
 
Liknar som i samma modell på klänning eller som i "bettet" på axelbanden och midjan? :) Tror inte det finns någon exakt likadan eftersom det är en designerklänning.

Njae, snarare själva modellen, lång bak och kort fram men fortfarande ganska enkelt. Det är tänkt att det ska vara en studenklänning så gärna vit :)
 
Från bubbleroom
mb_felicia43720-am49t-cefg2f-zqfds-dcut3.jpg
mb_felicia43738-3749x-4zryi.jpg

dry-lake-clara-dress-white-7h8xe-sjqe5.jpg
502281-0024_50378-tb6cl-fhh2x.jpg


Jag hade kunnat fortsätta i evigheter ... fy dig! Jag som lyckats hålla mig från bubbleroom sedan i julas. Nu hittade jag ju en massa saker som jag ville ha ;)
 
Från bubbleroom
mb_felicia43720-am49t-cefg2f-zqfds-dcut3.jpg
mb_felicia43738-3749x-4zryi.jpg

dry-lake-clara-dress-white-7h8xe-sjqe5.jpg
502281-0024_50378-tb6cl-fhh2x.jpg


Jag hade kunnat fortsätta i evigheter ... fy dig! Jag som lyckats hålla mig från bubbleroom sedan i julas. Nu hittade jag ju en massa saker som jag ville ha ;)

Tack! Ska kolla upp den andra lite mer, den kan vara en kandidat!

Haha förlåt, tänk om man hade samma driv att fortsätta kolla kläder tills man hittar rätt. Tycker det är urtrist ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
578
Kläder & Bli fin Nu har jag surfat runt på nätet för att hitta svart frans att förlänga min klänning med, utan resultat, suck. Har också besökt enda...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 688
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Ska på fest med Gatsbytema och letar febrilt efter en passande klänning som inte är för kort. Då kak är 185cm lång blir affär mycket...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gryta och matberedare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp