Liten förbundsnärvaro i Las Vegas

Jag håller inte med SvRF om att det var lämpligt att prioritera bort världscupfinalen från deras bevakning. På torsdag kommer Ridsport nr 8 med rapporter från Las Vegas och mycket mer. Där finns fler kommentarer till den omtalade banbyggnationen och dressyrfinalen. Och nej, jag tycker inte lika som vindarna på nätet den här gången heller. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.tidningenridsport.se/Blogg--debatt/Kommentar/2015/4/Liten-forbundsnarvaro-i-Las-Vegas/
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Jag är tveksam till "om Svenska Ridsportförbundet ... verkligen ska uppbära statsbidrag från Svenska Riksidrottsförbundet", skrev...
Svar
0
· Visningar
672
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridsports hingstbloggare Lena Nyström är på plats vid Bundeschampionatet i Warendorf, Tyskland. Här kommer hennes första rapport. ...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridsports krönikör och avelsskribent Kim C Lundin har gjort några personliga kommentarer om SWB:s uppdatering av hingstreglementet. En...
Svar
0
· Visningar
545
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är större att vinna än att komma tvåa. Det tycker Ridsports mångårige hoppskribent Jörgen Ottosson som ser Peder Fredricsons EM-guld...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp