Ljudlig reklam från Cmoore

-Catherine-

Trådstartare
När jag öppnar vissa sidor så startar även en reklam från Cmore. Jag hör den, men ser den inte någonstans, otroligt irriterande är det!
Jag kan leva med reklam, absolut, men reklam som låter driver mig till vansinne.

Går det verkligen inte att få stopp på detta otyg? :(
 
Jag har inte råkat ut för det själv så jag trodde att det kanske inte pågick längre, skall se om jag kan blocka det på något sätt.
 
Förhoppningsvis har jag nu hittat rätt annons att blockera, det är möjligt att det tar en stund innan blockeringen går igenom.
 
Jag får upp något som låter nästan varje dag (inkl alldeles nyss). Hur ofta det är vet jag inte eftersom jag vanligen har högtalarna avstängda (pga att telefonen hörs i dem när den uppdaterar sig mot nätet). Med tanke på hur ofta detta är så måste det vara hopplöst att surfa med ljudet på. Varifrån reklamen är har jag ingen aning om. Det är en mansröst hör jag innan jag laddar om för att få bort oljudet. Jag vet inte varför men jag tycker ljudet är obehagligt och skyndar mig instinktivt att ladda om innan jag kollat om det går att se någon reklam den kan vara kopplad till eller om jag kan höra vad som sägs.
 
Det är en lite spökig röst. Jag var tvingad att installera Adblocker för att få Buke att fungera, så nu slipper jag den äntligen.
 
Det vore bra att få reda på om det fortfarande är en cmore-banner eller om det är någon helt annan som ställer till det. Utan banners som ger inkomster skulle det bli svårt att driva sidan. Men det skall vara bra banners, sådana som spelar ljud utan att man varit i närheten av dem är inte bra.
Om det är en cmore-banner vore det bra att veta vilken det är, då jag nu sett flera och för mig spelar de inget ljud.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 075
Senast: iNTOHiMO
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 292
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 512
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp