Ljudlig reklam från Cmoore

Ja det funkar alldeles utmärkt att göra så om det inte är så att man gör flera saker samtidigt varav ngt kräver att man har ljud inkopplat:)
Mitt gamla tröskverk kan bara gör en sak i taget.
Då så hade jag fått använda en dator till i stället.
Vi har många.
Jag bokför på en och lyssnar på musik i en annan.
Men det är ju litet skrymmande.

Ljudet borde gå att blocka bara på den applikation som man vill ha tyst.
 
Tyvärr blir resultatet att det behövs Adblocker för att kunna låta Buke vara en del av vardagen. Och det är ju inte avsikten.
 
Enligt vad jag förstår har jag sedan en längre tid lyckats blockera den annons som inte fungerade som den skulle.
Att stänga av ljudet eller blockera annonser anser jag vara mindre bra sätt att hantera det nu lösta problemet.
 
Enligt vad jag förstår har jag sedan en längre tid lyckats blockera den annons som inte fungerade som den skulle.
Att stänga av ljudet eller blockera annonser anser jag vara mindre bra sätt att hantera det nu lösta problemet.

Problemet var att det uppstod i november och först i januari verkar det vara löst. Under tiden sitter många av oss och jobbar (i mitt fall 7 dg/vecka, 8-10 timmar) vid datorn och ska försöka få det att fungera som vanligt. Då blev det någonstans i december Adblock istället eftersom det verkligen var svinhög volym rätt in i örat när skiten kom upp.
 
Nu fick jag också en reklam som låter, vet inte vad det är reklam för men hoppas någon film eller tv-serie då en röst säger: "Skulle du göra vad som helst för Jesus".
Surfar oftast från telefonen och har aldrig märkt av detta men sitter nu vid datorn. Kommit upp två gånger i rad nu.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 282
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 505
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 206
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 734
Senast: skiesabove
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp