Logga på schabrak

Miljon

Trådstartare
Jag har inte riktigt tid att sitta och leta i TR nu, men jag vet att det för något år sedan var diskussioner om hur stor tillverkarloggan får vara på på schabrak.
Den vanliga Glen Gordon-loggan, de där två G:na, är den okej eller är den för stor?
 
Snabbtittade bara i allmänna TR men där står 200cm2 för sponsorlogga (och i nästa moment står det om tillverkarlogga) på schabrak för dressyr.
 
"2. Identifiering av tillverkarmärkning
Synlig tillverkarmärkning får finnas på de för reklam tillåtna ytorna samt på knappar, ficklock, fickkanter och bakfickor. Vid övrig placering får den vara maximalt 3 cm2 stor.
Beträffande tillverkarmärkning på sadlar, stövlar, ridskor, hjälmar, handskar och benskydd finns inga begränsningar."

TR I 2016

Jag tolkar det som att tillverkarmärkningen också ska hålla sig till max 200cm2.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
9 903
Senast: Bulldoozer
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 921
Senast: Daff
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 806
Senast: Fazeem
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 458
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp