Som mandalaki skrivit ovan, det är väl inte så svårt. Klicka på ditt namn i den klibbiga menyn och klicka sedan på logga ut.
 
Finns väl många anledningar. En allmän dator typ bibblan, en lånad dator av familj/vän, man vill inte att någon annan ska vara inne och snoka, man vill inte att någon annan använder ens konto m.m.
På min bibbla kommer man bara åt internet genom att slå in lånekortets nummer + kod. På många arbetsplatser kommer man bara åt internet genom att föra in sitt id i tangentbordet + personlig kod.
I hemmet kan man skapa individuella konton till varje familjemedlem, så jag ser faktiskt inte problemet om du nu inte loggar ut från nätverket när du lämnar datorn olåst.
 
På min bibbla kommer man bara åt internet genom att slå in lånekortets nummer + kod. På många arbetsplatser kommer man bara åt internet genom att föra in sitt id i tangentbordet + personlig kod.
I hemmet kan man skapa individuella konton till varje familjemedlem, så jag ser faktiskt inte problemet om du nu inte loggar ut från nätverket när du lämnar datorn olåst.
Men spela roll om du vill logga ut eller inte eller ser ett problem eller inte? Det är väl helt irrelevant?
 
På min bibbla kommer man bara åt internet genom att slå in lånekortets nummer + kod. På många arbetsplatser kommer man bara åt internet genom att föra in sitt id i tangentbordet + personlig kod.
I hemmet kan man skapa individuella konton till varje familjemedlem, så jag ser faktiskt inte problemet om du nu inte loggar ut från nätverket när du lämnar datorn olåst.

Uppenbarligen finns det ju en anledning till att man vill det eftersom TS vill göra det. Det är väl inget problem direkt kan jag tycka.
 
Uppenbarligen finns det ju en anledning till att man vill det eftersom TS vill göra det. Det är väl inget problem direkt kan jag tycka.
Jag påpekade bara att det inte var ett problem o gav exempel på olika sätt att inte få problem för att man inte loggar ut. Att man inte vill logga ut har jag full förståelse för.
 
Den enda skillnaden som jag kan se jämfört med tidigare är att numera är "håll lmig inloggad" rutan ikryssad som standard. Tidigare fick man kryssa i den. Jag tycker det är lite irriterande då jag ibland glömmer kryssa ur den om jag är på andra ställen än min egen dator.
 

Liknande trådar

Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: Hellhound
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 948
Senast: Tora
·
  • Fråga
Bukefalos Jag har bytt telefon men kan inte logga in. "Användaren kan inte hittas"Jag har glömt lösenordet.
2
Svar
30
· Visningar
2 852
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp