TheBeast

Trådstartare
Hej! Skulle vilja ha lite hjälp med denna "nya" loksele. jag tycker den är för tight runt halsen. Har ett hål kvar på den övre lokremmen. Kan man byta ut den mot en som är längre? tycker även den undre lokremmen är lite väl tight. Får knappt igen lokorna och när dom väl går ihop så är det riktigt tight! Tacksam för hjälp
IMG_1649.jpg
IMG_1650.jpg
 
Den nedre remmen sitter fel. Den ska sitta runt hela lokträt (på samma sätt som den övre remmen), inte bara bakom. Ändra den så kommer selen ligga bättre, den ligger inte riktigt bra nu.

Det går att byta ut remmarna om de är för korta. De heter övre och nedre lokrem.
 
Misstänkte att något va fel :P Åtgärdar det till nästa selning! Men ser den bra ut annars?
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 914
Senast: kolblakkur
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Fazeem
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 719
Senast: gulakatten
·
Utrustning Hjälp mig buke! Förra sommaren råkade jag köra på en stor sten och förstöra fälgen (heter det så) på ena hjulet på min transport...
Svar
14
· Visningar
1 137
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp