Louise Svensson Jähde

Mia&Sally

Trådstartare
Hej! Jag undra om fler där ute känner till landslags ryttaren Louise? Jag är ett jätte stort fan och skulle tyckt det va kul om vi fans hade en tråd med olika uppdateringar och sånt! Jag har den stora äran att rida på ridskolan hennes mamma Ann-Louise Svensson äger i V Karaby,Skåne. Här finns t.ex hennes första häst och min favorit och sköthäst.
 
Jo jag känner till Louise. Hon är fantastiskt duktig och det är alltid en fröjd att se henne rida! Träffade henne på en tävling i Norge första gången 2008 då red hon Mr Chaplin! Men hon uppdaterar sin facebook rätt frekvent så är nog bättre att du följer henne där!
 
Jo jag känner till Louise. Hon är fantastiskt duktig och det är alltid en fröjd att se henne rida! Träffade henne på en tävling i Norge första gången 2008 då red hon Mr Chaplin! Men hon uppdaterar sin facebook rätt frekvent så är nog bättre att du följer henne där!
1. Har inte fb
2. Skulle bara tyckt det va en rolig grej att fans pratade osv
 
Jag hade föredragit att mitt barn hade Fb framför att barnet surfade runt på forum på nätet faktiskt...
Oh nooo det kan jag lugnt säga dig att facebook är 10 ggr värre än att man surfar med "barnvakt" dvs lås på vissa typer av sidor. På forum som här t ex finns det ju ofta vuxna som kanske säger ifrån när nån unge ballar ur men i stängda grupper på facebook kan mycket mera hända som man inte kan se.
 

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
18 700
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 457
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag har några frågor som jag behöver hjälp med för att kunna reda ut dem i mitt huvud, alla svar är guldvärda. Fyller18 i...
2
Svar
22
· Visningar
4 706
Senast: Grana
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har tre hundar, alla blandraser. En hanhund på cirka fyra år, hans barn som båda är cirka 9-10 månader(de har olika mammor...
Svar
14
· Visningar
2 592
Senast: Caen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp