Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just veta att min morbror också dött :cry::cry::cry:
ina_console.gif
 

Men, vad sorgligt för dig Lyan! Det har varit mycket för dig nu.
Stor kram till dig!
Tack :heart Det gick väldigt lugnt och fint till iallafall. Mamma hade en känsla så hon åkte tidigare från jobbet så hon höll honom i handen hela tiden. Han var nedsövd men han kunde ändå höra henne sa de. Och sedan bara slutade han att andas. Allt gick jättefort, mormor var där på förmiddagen och på eftermiddagen dog han. Jag saknar honom så mycket :cry:
 
Jag vill inte vara med mer. En sista chans hade jag och den är sumpad. Nu har jag ju även sumpat det med den förra killen. Nu blir det bara att sitta hemma och glo och hoppas att dagarna går fort och att jag bli överkörd eller något
 
Hur sjutton ska jag kunna lita på någon igen? Jag kan inte lita på folk redan ju. Hela mitt liv är meningslöst och värdelöst, har alltid varit och kommer alltid att vara
 
Jag kan inte göra någonting för att förändra något. Ingenting. Bara vänta och stå ut. Det är vad hela mitt liv går ut på
 
Bara för stunden sedan kommer allt at börja om. Det gör det alltid
Du är inte ett prasslande löv i vinden. Vad vill du o vad gör du för att komma närmare ditt mål?
Du hittar ju nya pojkvänner ganska omgående, du kanske borde satsa på att odla vänskap i stället?
 
Jag har inget mål. Och killar har jag bara haft två på tre år, varav den sista bara i en månad. Innan dess hade jag en kille i 2,5 år och innan dess var jag singel i flera år
 
Men även de bra stunderna är livet meningslöst. det är det som är problemet. Det kommer aldrig att försvinna
 
Hade jag haft ett mål så hade allting kankse varit lättare, men det har jag inte. Jag bara flyter omkring i ingenting
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 831
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
278
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp