Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte. Hela mitt liv är tomt förutom djuren. Jag vill ha tillbaka glädjen till djuren jag hade innan men jag vet inte hur

Jag tror inte på tandfen. Men det sagt: jag försöker fylla mitt liv med det jag vill. Vet jag inte vad jag vill, kommer mitt liv också bli tomt. Lite som ordspråket att det gäller att ta nästa steg för att inte bli stående på ett ben.

Kan det kanske vara idé att fylla livet med mer än bara djuren, för att hitta glädjen med djuren?
 
Jag tror inte på tandfen. Men det sagt: jag försöker fylla mitt liv med det jag vill. Vet jag inte vad jag vill, kommer mitt liv också bli tomt. Lite som ordspråket att det gäller att ta nästa steg för att inte bli stående på ett ben.

Kan det kanske vara idé att fylla livet med mer än bara djuren, för att hitta glädjen med djuren?
Jag vet inte vad mer jag kan fylla det med eftersom inget är roligt eller lockar. Pojkvän kan jag ju avfärda rejält vid det här laget. Jag vill bara att livet ska ta slut
 
Jag vet inte vad mer jag kan fylla det med eftersom inget är roligt eller lockar. Pojkvän kan jag ju avfärda rejält vid det här laget. Jag vill bara att livet ska ta slut

Jag tycker aldrig det är roligt att borsta tänderna, ändå gör jag det minst två gånger om dagen för att jag gillar resultatet. Ibland tvingar jag ut mig på sociala evenemang jag inte är direkt intresserad av, för att jag behöver nyanserna i tillvaron och kanske tydligare uppfatta vad det är jag vill.

Jag behöver utsätta mig för saker utanför min comfort zone för att inte bli rastlös när jag väl kan vila.
 
Jag vet inte. Hela mitt liv är tomt förutom djuren. Jag vill ha tillbaka glädjen till djuren jag hade innan men jag vet inte hur

Jag behöver ibland ta en "paus" från alla måsten med djuren, du kanske skulle behöva det för att hitta tillbaka till glädjen? Om det blir för många måsten och dåligt samvete så är det inte kul längre.

Skulle du kunna skaffa djurvakt så du kan åka bort på en liten semester ett tag kanske? Eller bara få någon att ta hand om hundarna eller marsvinen några veckor? Så att du kan umgås med dom bara om du vill?
 
Jag tycker aldrig det är roligt att borsta tänderna, ändå gör jag det minst två gånger om dagen för att jag gillar resultatet. Ibland tvingar jag ut mig på sociala evenemang jag inte är direkt intresserad av, för att jag behöver nyanserna i tillvaron och kanske tydligare uppfatta vad det är jag vill.

Jag behöver utsätta mig för saker utanför min comfort zone för att inte bli rastlös när jag väl kan vila.
Jag vill kunna klara av sakerna jag redan har innan jag utsätter mig för mera för annars blir det för mycket och så blir det kaos av allting. Att inte ha några pengar gör ju också att alternativen man kan hitta på blir ganska begränsade, annars finns det saker jag hade velat göra, som att prova cross eller lära mig rida ordentligt.
Innan tyckte jag att utställningarna var roliga men det är de inte längre :(

Men i december så ska jag åka och hälsa på släkten i Hälsingland. Ser inte fram emot det, men det blir absolut ett avbrott från mitt vanliga liv
 
Jag behöver ibland ta en "paus" från alla måsten med djuren, du kanske skulle behöva det för att hitta tillbaka till glädjen? Om det blir för många måsten och dåligt samvete så är det inte kul längre.

Skulle du kunna skaffa djurvakt så du kan åka bort på en liten semester ett tag kanske? Eller bara få någon att ta hand om hundarna eller marsvinen några veckor? Så att du kan umgås med dom bara om du vill?
Jag hade en vän som brukade hjälpa mig med hundarna, men han verkar inte vilja veta av mig längre :(
Jag har haft en "paus" (ingen riktig paus eftersom jag ändå har behövt mata mm) från djuren under lång tid men glädjen kommer inte tillbaka. Någon som kan ta dem så länge har jag tyvärr ingen då det är för många marsvin för det
 
Jag gick hem till min vän så nu har vi sytt två overaller till Ping och badat tre av hennes marsvin :D Kycklingrulle blev det idag också
Klart Ping också skulle ha en marsvinströja :D
23561478_1620124818050754_5370262309205374899_n.jpg
 
Jag hatar kvällar! Jag har alltid ångest på gränsen till panik för alla tankar bara överfaller mig och för att jag vet att jag måste vakna upp till en ny dag :cry:
 
Har varit ute en långtur med hundarna och fixat hos marsvinen. Ändå känner jag för att skära mig och det finns ingen anledning till det
 
Är det pga medicinen? Jag känner så ibland, men det brukar gå över om jag äter ordentlige flera dagar i rad. Jobbig känsla, dock!
Jag vet inte. Jag blir ofta hungrig på kvällen efter att jag har tagit seroquel men de sista dagarna har det varit redan på eftermiddagen och det går inte över även om jag äter
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 839
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
278
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp