Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår fortfarande jättedåligt :( är så fruktansvärt trött men nu med abilify så har kroppen börjat att bli orolig vilket inte funkar så bra när man knappt kan stå utan att det svartnar framför ögonen. Har gått upp 3,5 kg på två veckor :cry:
 
Mår fortfarande jättedåligt :( är så fruktansvärt trött men nu med abilify så har kroppen börjat att bli orolig vilket inte funkar så bra när man knappt kan stå utan att det svartnar framför ögonen. Har gått upp 3,5 kg på två veckor :cry:

Usch då, så trist at du mår så dåligt! :( Är det medicinen som gör att du blir så trött, eller nåt annat?
 
Tack
Usch då, så trist at du mår så dåligt! :( Är det medicinen som gör att du blir så trött, eller nåt annat?
Mm :( vet inte vad som gör mig så trött. Men abilify gör att jag inte kan slappna av eller koncentrera mig så det blir ännu jobbigare att vara så trött för jag kan inte sova eller läsa eller liknande men jag klarar heller inte av att göra något annat för att jag är för trött
 
Usch, vilken mardröm du lever i....kan känna igen mig lite i det hela efter min utmattning. När jag var som sämst så var jag också så där trött, inget fungerade, inte läsa, inte sova, inte ligga eller stå osv. Satt mest i fåtöljen och spelade på läpparna.... Vet inte riktigt hur jag ska peppa dig...jag skickar en puss i pannan i alla fall :heartheart
 
Tack

Mm :( vet inte vad som gör mig så trött. Men abilify gör att jag inte kan slappna av eller koncentrera mig så det blir ännu jobbigare att vara så trött för jag kan inte sova eller läsa eller liknande men jag klarar heller inte av att göra något annat för att jag är för trött

Stackare :( Har du någon regelbunden kontakt med psykiatrin nu, angående hur du mår i medicininsättningen/ökningen?
 
Usch, vilken mardröm du lever i....kan känna igen mig lite i det hela efter min utmattning. När jag var som sämst så var jag också så där trött, inget fungerade, inte läsa, inte sova, inte ligga eller stå osv. Satt mest i fåtöljen och spelade på läpparna.... Vet inte riktigt hur jag ska peppa dig...jag skickar en puss i pannan i alla fall :heartheart
Tack :heart
Stackare :( Har du någon regelbunden kontakt med psykiatrin nu, angående hur du mår i medicininsättningen/ökningen?
Har en telefontid med läkaren nästa månad


Jag blir så ledsen på att medicinerna slutar funka. Förra våren mådde jag bra. För första gången sedan jac var barn så mådde jag bra. Men naturligtvis så höll det inte i sig :cry:
 
Stor kram till dig Lyan!
Det är jätteskönt att höra av dig, även om man ju för din egen skull velat att du skulle få må bättre.
 
Jag hade behövt ta tag i att sälja flera av marsvinen för de är för många. Men jag klarar inte det. De som jac har fött upp själv vill jag behålla och de som jag har köpt känns så fel att sälja. Jag måste dessutom klara av att ha kontakt med köpare, kontrollera hemmen, hitta transport och vara support resten av deras liv

Något som är positivt är iallafall att en av bebisarna är så underbar att det går inte att beskriva. Epica är så söt och snäll och jac hoppas verkligen att hon kommer att bli som sin morfars mor, som var min största favorit av alla mina marsvin jag har haft. Saknar henne något fruktansvärt. Det gör mer ont att ha förlorat Xiexie än att morfar har dött. Hur hemskt det än låter. Och jag saknar pappa och min morbror så jag håller på att gå sönder :cry: mormor börjar också bli gammal och jac har konstant ont i magen för jag är rädd att hon också ska dö :cry:
 

Bifogade filer

  • IMG_6073.JPG
    IMG_6073.JPG
    219,2 KB · Visningar: 58
Du äter nog «dåligt» pga att du mår dåligt. Går det inte att få en läkartid tidigare än den du har nästa månad?
Mycket pga att jag har fått in vanan att hetsäta och och inte kan kontrollera mig, en del pga att jag har tråkigt, är frustrerad eller har ångest.

Kanske kan jag få en tidigare tid men jag klarar inte det.

Abilifyn har börjat verka iallafall. Jag har noll koncentrationsförmåga, lite mer energi, svårt att sova och ser suddigt
 
Jag mår då jävla dåligt. Jag fattar inte varför jag fortfarande ens försöker längre. Om det jag gör ens kan kallas att försöka. Jag vill vara att allt tar slut! Snälla låt det ta slut :cry:
 
Jag har gått upp så mycket i vikt! Jag är totalt oduglig som inte kan låta bli att äta. Känner mig så jävla fet och äcklig och mina kläder passar snart inte längre. Vill inte visa mig överhuvudtaget för jag känner mig så äcklig :'(
 
Men det låter väl bra? Du har ju tänkt i de banorna länge.
Ja, på så sätt är det bra. Men jag älskar ju dem allihop :cry: Sassy flyttar på tisdag om allt går som det ska och Heffe är utsatt på annons. Kanske är Tangle tingad om vi kan hitta transport och ett par till väntar jag på svar om personerna jag frågat vill ha dem
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 603
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
276
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
39 040
Senast: Human
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp